کد خبر: 613377
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت : کتاب خواندن و مطالعه و تحصیل علم جهل و نادانی را ریشه کن می کند.
سعید استوان پور

آیت اله قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گوی اختصاصی با جوان آنلاین،  با اشاره به سهم مطالعه در ریشه کنی جهل و نادانی بشریت اذعان داشت : هر چقدر علم و مطالعه بشریت بیشتر شوند همان قدر از جهل و نادانی وی و در جا زدن او جلو گیری می کند.

وی افزود : علم وجود آدمی را بررسی کرده و دری از درهای عالم را به روی وی می گشاید . این مطالعه و خواندن است که انسان را به مسیر های متعالی سوق می دهد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ضمن تاکید بر افزایش معلومات انسان ها در جامعه اسلامی گفت : تمامی معلومات بشری در کتاب جای گرفته و این اطلاعات باید به همه آموزش داده شود تا جامعه اسلامی مراتب پیشرفت را همواره طی کند.

آیت اله قریشی ادامه داد : در نظام جمهوری اسلامی ایران کتاب و علم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و این موهبت الهی است که علم این چنین در این کشور رو به پیشرفت است .

وی در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه های کتاب اظهار کرد : برگزاری چنین نمایشگاه هایی برای تقویت مطالعه و کتابخوانی تاثیر بسزایی داشته و به نحوی بستر تشویق به کتاب و کتاب خوانی را فراهم می سازد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر