کد خبر: 627740
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد !
گفت: مردم وفادار ایران اسلامی با حضور خود در حماسه 9 دی سال 88 برای مقابله با فتنه‌گران، بار دیگر ولایتمداری و عشق به انقلاب و نظام را نشان دادند.

فتح الله جمیری در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ از غرفه سازمان بسیج رسانه استان بوشهر هم بازدید کرد.

وی در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در نمایشگاه اظهار داشت : برگزاری نمایشگاه‌ها فرصتی برای معرفی استعدادهای و ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف است.

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با حماسه 9 دی گفت: مردم ایران در 9 دیماه  88 نشان دادند به انقلاب و ارزش‌های نظام وفادارند و در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه 9 دی باردیگر با امام و انقلاب و ولایت تجدید بیعت کرده و پیوند دوباره بین آنان برقرار شد.

جمیری با بیان اینکه 9 دی روز خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است، گفت: از دیگر درس های حماسه 9 دی وفاداری به آرمان های امام راحل و مقام عظمای ولایت و روحیه دینی و ولایت پذیری است که با حضور میلیونی در این روز به دنیا و علی‌الخصوص به استکبار جهانی نشان دادند.

وی بیان داشت: 9 دی دارای پیام خاصی به دشمنان نظام نیز بود که بدانند مردم ایران اسلامی وفادار به انقلاب هستند و هر زمان که ملت بخواهند هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند خللی در اندیشه‌های آنها نسبت به نظام ایجاد کند.

جمیری اظهار کرد: این توطئه در فتنه 88 که با توهین به مقدسات عاشورایی و ارزش‌های اسلامی ایجاد شد کیان انقلاب اسلامی را نشانه گرفته بود که با حضور به موقع مردم از بین رفت.

فرمانده سپاه امام صادق (ع ) استان بوشهر گفت: اثبات ایستادگی مردم در تمام زمان‌هایی که انقلاب به انها نیاز داشته است یکی از مهم‌ترین درس های این روز است .

وی اضافه کرد: حماسه 9 دی ملت ایران برای همیشه در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران ماندگار خواهد ماند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار