کد خبر: 628063
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه سران دولت آمریکا منفورترین سران هستند.گفت:درصورت ادامه توهین های سران آمریکایی، غنی سازی اورانیوم تا60 درصد در کشور اجرا می شود.
بهروج
به گزارش جوان از خرم آباد،حجت الاسلام سید احمدمیرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز (12 دی) در خطبه های نماز جمعه خرم آباد، گفت: در ذهن ملت ایران سران دولت آمریکا منفورترین سران هستند.
 
،وی با بیان اینکه ملت ایران از مسئولان می خواهند در برابر توهین های سران آمریکا بایستند، افزود: به آمریکایی ها اعلام می کنیم، دست از توهین به ملت ایران بردارد.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره دانش هسته ای را حق خود می داند، خاطرنشان کرد: درصورت تصویب مجلس شورای اسلامی و ادامه توهین های سران آمریکایی، غنی سازی اورانیوم تا60 درصد در کشور اجرا می شود.

وی با بیان اینکه سران دولت آمریکا اعلام می کنند گزینه نظامی علیه ملت ایران روی میز است، خاطرنشان کرد: آمریکا شیطانی بزرگ است و در قالب اعمال و رفتار خود اعلام می کند حق غنی سازی ملت ایران را به رسمیت نمی شناسد.


امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه آمریکا باید بداند ملت ایران ملتی مستقل است، اذعان داشت: ملت ایران 34 سال است که از زیر سلطه خارج شده و استقلال دارد.


حجاب به عنوان ارزشی همیشگی ضامن سلامت و سعادت جامعه است


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضا خان در سال 1314، گفت: این اقدام جنایتی بزرگ در تاریخ کشور بوده است.


وی با بیان اینکه امروز نیز دشمنان درقالب هجمه های فرهنگی به دنبال رواج بدحجابی و بی عفتی در جامعه هستند، افزود: حجاب به عنوان ارزشی بزرگ ضامن سلامت و سعادت جامعه است.


حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه امروز وضعیت حجاب در جامعه مطلوب نیست، افزود: این گونه وضعیت از سبک زندگی اسلامی به دور است.


وی خاطرنشان کرد: امروز باید متولیان فرهنگی در راستای ارتقای وضعیت حجاب و عفاف در راستای حفظ سلامت جامعه تلاش کنند.


امام جمعه خرم آباد با برشمردن آثار و نتایج اشاعه فرهنگ حجاب در جامعه اذعان داشت: افزایش انگیزه جوانان به ازدواج و سلامت جامعه از مهمترین آثار تحقق این مهم است.


نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به هفته وقف گفت: تلاش برای اشاعه فرهنگ وقف در جامعه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.


وی با بیان اینکه مال واقف ماندگار است، افزود: انسان واقف زنده است و مالش هم در جامعه جاودانه می شود.


خطیب جمعه خرم آباد اظهار کرد: جهت دهی به نیت واقفان به سوی تعلیم و تربیت، اشاعه فرهنگ دینی، اقامه نماز و اشاعه فرهنگ امام حسین (ع) در جامعه باید ومورد توجه واقفان قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار