کد خبر: 633294
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت:
شاپور پولادی معاون عمرانی استاندار ایلام از اختصاص اعتبار 30 میلیارد ریالی به تقاطع غیرهمسطح ارغوان ایلام خبر داد. احداث تقاطع ورودی شهر ایلام از میدان ارغوان با پیگیری‌های صورت گرفته عملیاتی می‌شود.
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به استان ایلام ابلاغ شده تا این پروژه بزرگ اجرایی شود. احداث تقاطع ورودی شهر ایلام از میدان ارغوان با پیگیری‌های صورت گرفته عملیاتی می‌شود.
 

وی با بیان اینکه این اعتبار به اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام ابلاغ شده تا صرف اجرای این طرح و شروع عملیات اجرایی شود، اضافه کرد: بزرگ‌ترین تقاطع غیرهمسطح در استان ایلام در ورودی ارغوان شهر ایلام احداث و اجرایی می‌شود.

پولادی تصریح کرد: 150 میلیارد ریال هزینه کل این پروژه عمرانی در استان ایلام است که سعی می‌شود 100 درصد این اعتبار از محل اعتبارات ملی تامین شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه هدف از اجرای این پروژه ساماندهی ورودی شهر ایلام و رفع گره ترافیکی این ورودی است، ادامه داد: دسترسی ایمن و مناسب به کنارگذر شمالی، کنارگذر شرقی، مرکز شهر ایلام و جاده ایلام - حمیل و تنگه ارغوان از دیگر اهداف اجرای این پروژه بزرگ است.

این مسئول اضافه کرد: امیدوارم تا پایان امسال پیمانکار این پروژه بزرگ در استان ایلام تعیین و مقدمات شروع کار در اوایل سال 1393 آغاز شود.

پولادی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده مشکل اعتباری این پروژه رفع شده و به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: نخستین اعتبار میلیاردی این پروژه نیز طی روز گذشته به استان ایلام ابلاغ شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر