کد خبر: 633985
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
در هشتمین همایش بین المللی مدیریت سبز
مدير کل حفاظت محيط زيست استان ،گفت : استان سمنان در هشتمين همايش بين المللي مديريت سبز به عنوان استان پيشرو سبز در کشور معرفي شد.

هشتمین همایش بین المللی مدیریت سبز با اهدای جوایز مدیریت سبز ایران و جوایز و گواهینامه های جامعه مدیریت سبز اروپا و با حضور بیش از 70 سفیر سبز کشور های جهان  برگزار شد.

حمید ظهرابی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: استان سمنان در این همایش به خاطر تلاش در برپایی سیستم مدیریت سبز بر اساس ماده 190 برنامه پنجم توسعه در سطح کشور به عنوان اولین استان پیشرو سبز معرفی وبه همین دلیل استاندار سمنان مورد تقدیر قرار گرفت.

 

وی درباره محورهای این همایش اظهارداشت: مدیریت سبز، اقتصاد محیط زیست، سیستم مدیریت انرژی، سیستم دفتر کار سبز براساس ماده 190 قانون برنامه پنجم توسعه و انرژی های نو و تجدید پذیر برخی از محورهای این همایش بود.

همچنین در این همایش معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ،به عنوان اولین بانوی جهان جایزه بنیاد جهانی انرژی با عنوان یک عمر دستاورد را دریافت کرد.

لوح تقدیر سمنان را حسینی زاده معاون برنامه ریزی استانداری سمنان دریافت کرد

 

گفتنی است جایزه مدیریت سبز ایران ابزاری برای گسترش رویکرد سبز در سطح ملی است. سازمان هایی که تمایل به دستیابی به موفقیت پایدار در صحنه اقتصادی و اجتماعی را دارند، از طریق حضور در فرایند جایزه مدیریت سبز ایران، مورد ارزیابی قرارگرفته و گزارش بازخوردی مبنی بر نقاط قوت و قابل بهبود سازمانی از یک تیم خبره دریافت می نمایند، تا سازمان متبوع گام به گام در مسیر بهبود سبز قرارگیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها