کد خبر: 636553
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
شهردار بوشهر:
شهردار بوشهر گفت: استادیوم کارگران محل برگزاری جشن‌های شبانه روز بوشهر خواهد بود.

سعید آزادشهرکی در جمع اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های روز بوشهر امروز در محل شهادت احمدخان تنگستانی در محل پارک ریشهر آغاز شد و تا 18 اسفندماه (روز بوشهر) ادامه خواهد داشت.

 18اسفند اوج برنامه‌های روز بوشهر

شهردار بوشهر با اشاره به اینکه هر روز برگزاری آیین‌های روز بوشهر نام خاصی دارد، افزود: اوج برنامه روز بوشهر در 18 اسفند ماه خواهد بود و برگزاری تئاتر «قلندرخونه» بعد از چهل سال در بوشهر توسط ایرج صغیری و همچنین رونمایی از فیلم یکی از کارگردان‌های بوشهری از نقاط قوت برگزاری آیین‌های مربوط به روز بوشهر است.

استادیوم کارگران محل برگزاری جشن‌های شبانه روز بوشهر

شهردار بوشهر افزود: جشن‌های شبانه مربوط به آیین‌های روز بوشهر در استادیوم ورزشی کارگران تدارک دیده شده و برای شرکت کنندگان در این محافل سرویس‌های اتوبوسرانی کار ایاب و ذهاب شهروندان را برعهده خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: وجود فضای کافی برای پارک خودرو از دلایل اصلی انتخاب استادیوم کارگران برای برگزاری برنامه‌های روز بوشهر است.

بازگشایی خیابان عالی‌آباد خواسته دیرینه بوشهری‌ها محقق می‌‌شود

آزادشهرکی با اشاره به برآورده شدن یکی از خواسته‌های دیرینه شهروندان بوشهری اظهار داشت: محور عالی آباد برای تردد شهروندان در حال بازگشایی است.

وی افزود: با حضور کارشناس رسمی دادگستری کار تخریب بناهایی که در طرح قرار داشتند انجام شده و بعد از جابجای تیرهای برق آسفالت محور عالی آباد انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر