کد خبر: 643982
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
در راستای ساماندهی گلزار شهداء امامزاده محمد کرج جلسه ای با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز و حجت اسلام مهدیان ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز برگزار گردید.

در این جلسه سردار اسلامی در خصوص اهمیت موضوع ساماندهی مزار شهداء استان و به خصوص امامزاده محمد که مزار سرداران شهید و تعداد زیادی از شهیدان والامقام استان البرز می باشد گفت: حضرت امام خمینی در فرازی از بیاناتشان در خصوص مقام والای شهیدان فرمودند: شهداء امامزادگان عشقند و مزارشان زیارتگاه اهل یقین است و این جمله بسیار عمیق و پرمفهوم می باشد و ما مسئولین موظفیم طرح ساماندهی مزار شهداء را هر چه سریعتر عملیاتی نموده و موجب خشنودی بیشتر خانواده شهداء را فراهم نمائیم. سردار اسلامی در ادامه افزود: انشاا... با همتی که در مسئولین استان در راستای تکریم مقام والای شهیدان وخانواده معظم ایشان دیده ایم، امیدواریم این پروژه معنوی وخدا پسندانه هرچه سریعتروارد فاز اجرایی گردد.

در ادامه جلسه حضرت حجت اسلام مهدیان مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج نیز آمادگی خود و مجموعه اداره اوقاف و امور خیریه کرج را برای همه گونه همکاری در این خصوص ابراز نمود و افزود: پیگیری های سردار اسلامی خداپسندانه و خیرخواهانه مطالبه به حق خانواده معظم شهداست و ما نیز به نوبه خودمان آماده همه گونه همکاری و مساعدت در این زمینه هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار