کد خبر: 647065
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
نایب رئیس شورای شهر جهرم خبر داد
نایب رئیس شورای اسلامی جهرم از پیگیری تدوین سند چشم‌انداز 20 ساله این شهر خبر داد

وحیدرضا مردانی با اشاره به مسائل و موضوعات مطرح شده در کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: تنظیم سند چشم‌انداز 20 ساله شهر جهرم که به عنوان سند اجرایی این شهر محسوب می‌شود، مسائل و موضوعات جهرم را با نگاهی همسو با چشم‌انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران در راستای پیشرفت شهر ترسیم می‌کند.

وی از پروژه‌هایی مانند احداث خیابانی به موازات خیابان جمهوری اسلامی و احداث زیرگذرهایی در بعضی نقاط شهر با هدف روان‌سازی ترافیک، ساخت پارک چندمنظوره، پارکینگ طبقاتی و ساختمان اداری برای شورای اسلامی شهر جهرم در راستای حل مشکلات شهری خبر داد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک بتوان با افزایش بودجه شهرداری از 20 میلیارد تومان به حدود 70 میلیارد تومان اقداماتی موثر در حوزه خدمات شهری ارائه کرد.

مردانی همچنین مهم‌ترین مباحث در دست اقدام در این کمیسیون را ارائه راهکارهای درآمدزایی برای شهرداری، رایزنی با سایر شهرداری‌ها و بهره‌گیری از تجربیات آنها در راستای مشارکت‌های مردمی برشمرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر جهرم در پایان اظهار امیدواری کرد که با هدف افزایش بهره‌وری شهرداری، راه‌اندازی مجدد کارخانه جدید آسفالت صورت گیرد تا علاوه بر افزایش کیفیت، موجبات کاهش هزینه‌ها نیز فراهم شود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر