کد خبر: 647165
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج از اجرای طرح ویژه جمع آوری اراذل و اوباش در پارک های در آستانه تعطیلات مدارس و آغاز اوغات فراغت دانش آموزان خبر داد.

سرهنگ سید حسین سید حقیقی در نشست خبری با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات مدارس و شروع اوقات فراغت دانش آموزان فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کرج در طرح ویژه ای نظارت خود را بر مکان هایی که خانواده ها در آنها تجمع می یابند افزایش خواهد داد.

وی همچنین با اشاره به کاهش میزان سرقت های انجام شده در دو ماه ابتدایی سال نسبت به سال گذشته، اعلام کرد: میزان کشفیات سرقت ها در این مدت 58 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی کرج با تاکید بر اینکه همکاری مردم با پلیس و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در برقراری امنیت این عملکرد را در پی داشته است، گفت: به طور قطع در همکاری تناتنگ مردم با پلیس و رعایت مسائل ایمنی می توان امنیتی بیش از امنیت موجود در شهر حاکم کرد.

سرهنگ سید حقیقی با اشاره به اجرا طرح جمع آوری اراذل و اوباش از سطح پارک ها، تصریح کرد: هرچند تعریف اراذل و اوباش در دیگاه مردم با انچه پلیس مد نظر دارد متفاوت است اما هدف اصلی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی برای مردم است و بر این اساس ماموران نیروی انتظامی با گشت زنی در پارک ها، فضای این مکان های تفریحی را از وجود اراذل و افرادی که باعث مزاحمت برای خانواده ها می شوند پاک می کنند .

وی با بیان اینکه مهمترین دسته اراذل افرادی هستند که با استفاده از نوچه های خود به صورت آشکار برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند، اظهار داشت: تعداد اراذل دسته اولی در شهرستان کرج از تعداد انگشتان دست نیز کمتر است و پلیس به صورت مستمر فعالیت های آنان را رصد می کند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج گفت: با توجه به اینکه بخش اعظمی از سرقت های خرد در سطح کرج توسط معتادان ولگرد انجام می شود پلیس از ابتدای سال تا کنون  در طرح ویژه ای اقدام به جمع اوری  این افراد نموده است .

سید حقیقی در پایان از رشد 400 درصدی آمار جمع آوری معتادان در سال 92 نسبت به سال 91 خبر داد و اعلام کرد: خوشبختانه این افراد بلافاصله پس از جمع آوری برای تعیین تکلیف به مراکز ترک اعتیاد معرفی می شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار