کد خبر: 653281
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
شهردار آّبسرد خبر داد
شهردارآبسرد گفت: فرهنگسرا با 3 هزار صندلی و استخر پیشرفته در سال جاری در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

 

شهردارآبسرد گفت: فرهنگسرا با 3 هزار صندلی و استخر پیشرفته در سال جاری در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

پرویز قنبری در حاشیه برگزاری جشن میلاد فرخنده حضرت علی‏ابن‏ ابی‏طالب(ع)اظهار داشت: سال گذشته با حضور معاون امور عمرانی استاندار تهران، کلنگ آبشار سنگی و آب‌نمای بوستان پارک الغدیر شهر آبسرد به زمین زده شد.

وی اضافه کرد: کارکنان شهرداری آبسرد کمتر از دو ماه موفق شدند، آبشار را به مناسبت این روز خجسته به بهره‏برداری برسانند.

شهردار آبسرد با بیان اینکه آنچه در سال جاری در بودجه پیش‏بینی شده 1.5 میلیارد تومان است، افزود: حدود 500 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است.

قنبری تصریح کرد: بقیه بودجه نیز برای احداث پیست دوچرخه‏سواری، محوطه‏سازی، فضای سبز و شهربازی هزینه می‏شود.

وی با بیان اینکه دو طرح دیگر در حال مطالعه قرار دارد، گفت: احداث فرهنگسرای آبسرد که حدود 3 هزار صندلی را در خود جای می‌دهد، یکی از آنهاست.

شهردار آبسرد افزود: طرح دیگر احداث استخر پیشرفته‏ای است که در حال طراحی بوده و حدود 2 میلیارد تومان برای ساخت این استخر هزینه می‌شود.

قنبری با بیان اینکه امسال شهرداری آبسرد با کمبود بودجه مواجه است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم تا جای ممکن برای طرح‏های عمرانی شهرداری هزینه کنیم.

وی با بیان اینکه از یک ماه آینده فراخوان بخش خصوصی منتشر می‏شود، تصریح کرد: در آن قسمت‌هایی که توجیه اقتصادی بیشتری برای سرمایه‏گذاری دارد، تفکر بخش خصوصی را وارد می‌کنیم.

شهردار آّبسرد احداث اقامتگاه 30 واحدی را از طرح‏های دیگر آبسرد در بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه مسافران زیادی به صورت ییلاقی به شهر آبسرد می‌آیند و مکانی برای استراحت یا ماندن ندارند، با احداث این اقامتگاه در شهر آبسرد که ارتفاع 55 متری از سطح جاده دماوند به فیروزکوه دارد، می‏توانند در آن مستقر شوند.

قنبری اظهار کرد: ‌امیدواریم تا بهمن ماه سال جاری بتوانیم این پروژه‏ها را به بهره‏برداری برسانیم و به همین منظور از کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد قدردانی می‌کنم.

به مناسبت میلاد فرخنده حضرت علی (ع جشن بزرگی همراه با رونمایی از آبشار سنگی و آب‌نمای بوستان پارک الغدیر شهر آبسرد با حضور مسئولان شهرستانی و مردم آبسرد و حومه برگزار شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر