کد خبر: 653553
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
رئیس سابق اداره بهزیستی شهرستان دماوند گفت: حدود 610 خانوار زیرنظر امور اجتماعی بهزیستی شهرستان دماوند قرار دارند

رئیس سابق اداره بهزیستی شهرستان دماوند گفت: حدود 610 خانوار زیرنظر امور اجتماعی بهزیستی شهرستان دماوند قرار دارند

گوهر اسدحیدری با بیان اینکه از 16 دی ماه سال 1362 وارد سازمان بهزیستی شده است، به فعالیت خود در بخش‌های مختلف سازمان بهزیستی اشاره کرد.

وی خدمت به محرومان و مستضعفان را از افتخارات خود دانست و افزود: طی 30 سال خدمت هیچ ‌وقت نخواستم در جای دیگری کار کنم و 13 سال مددکاری از جمله افتخارات بنده است.

رئیس سابق اداره بهزیستی شهرستان دماوند ضمن ابراز خرسندی از مقارن شدن بازنشستگی‏ و تودیع خود با میلاد امام علی (ع) گفت: حضرت امیرالمؤمنین (ع) نخستین مددکار عالم هستی و از بزرگ‏ترین شخصیت‏های اسلام بوده است.

اسدحیدری اضافه کرد: امام علی (ع) بهترین پدر برای خانواده خود و یتیمان و مددکاری مهربان بوده‏اند.

وی با بیان اینکه در بهزیستی دماوند حدود 610 خانوار تحت حمایت و زیرنظر امور اجتماعی قرار دارند، تصریح کرد: همچنین 1350 خانواده معلولان زیرپوشش معاونت توان‌بخشی قرار دارند.

رئیس سابق اداره بهزیستی شهرستان دماوند با بیان اینکه بعضی از معلولان در کمیسیون پزشکی پذیرفته نمی‏شوند، گفت: این معلولان از امکانات جانبی بهزیستی برخوردار می‌شوند.

اسدحیدری با بیان اینکه 400 خانوار شهرستان  دماوند زیرپوشش معاونت پیشگیری قرار دارند، تصریح کرد: کسانی که بعد از اتمام دوران بیماری و بهبودی خود تا سه ماه قادر به کار نیستند، به بهزیستی مراجعه و کمک‏هایی دریافت می‏کنند که این از اقدامات بسیار خوب سازمان بهزیستی است.

وی با اشاره به فعالیت مراکز خصوصی و دولتی زیرنظر اداره بهزیستی، اظهار کرد: برای نگهداری از کودکان بی‏سرپرست، دو مرکز خصوصی در دماوند فعالیت می‏کند.

اسدحیدری ادامه داد: مرکز ابراهیمی در روستای شلمبه یکی از این مراکز است که در حال حاضر 34 پسر و دختر در آن سرپرستی می‏شوند.

رئیس سابق اداره بهزیستی شهرستان دماوند با بیان اینکه مرکز دیگری در رودهن از کودکان بی سرپرست نگهداری می‏کند، گفت: همچنین یک خانه سالمندان خصوصی در روهن فعالیت دارد.

اسدحیدری با اشاره به فعالیت سه مرکز نگهداری از معلولان در شهرستان دماوند اظهار کرد: این مراکز توان‌بخشی در دماوند، روهن و آبسرد فعالیت دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر