کد خبر: 653556
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
معاون فرماندار فیروزکوه:
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فیروزکوه گفت: طراحی پدافند غیرعامل به منظور هدفمندسازی، ایجاد هماهنگی، همسویی و هوشمندسازی و اتخاذ خط مشی واحد در پیشبرد اهداف نظام اسلامی است.

 معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فیروزکوه گفت: طراحی پدافند غیرعامل به منظور هدفمندسازی، ایجاد هماهنگی، همسویی و هوشمندسازی و اتخاذ خط مشی واحد در پیشبرد اهداف نظام اسلامی است.

 سیدروح الله حسینی هرانده  اظهارکرد: به فرموده مقام معظم رهبری پدافند غیرعامل برای همیشه یک اصل است.

وی گفت: این مهم در سند چشم انداز 20 ساله کشور به عنوان یک مقوله اساسی مطرح و در سیاست های ابلاغی رهبری و برنامه پنجم توسعه کشور نیز بیان شده است.

حسینی تصریح کرد: طراحی پدافند غیرعامل به منظور هدفمندسازی، ایجاد هماهنگی، همسویی و هوشمندسازی و اتخاذ خط مشی واحد در پیشبرد اهداف نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل، فعال کردن شورای پدافند غیرعامل و شوراهای تخصصی، اجرایی کردن قوانین و آیین نامه های مرتبط با آن، فرهنگ سازی و تهیه و تدوین برنامه های آموزشی در این زمینه، عملیاتی کردن الزامات و ملاحظات فنی آن و تهیه و اجرای برنامه های سالانه پدافند غیرعامل، از جمله محورهای پیش بینی شده در این عرصه در برنامه پنج ساله توسعه است که باید سایر برنامه ها نیز در این راستا تهیه و تدوین شوند.

در ادامه مسؤولان دستگاه های مدعو به بیان نظرات، دیدگاه ها و برنامه های طراحی شده خود در این زمینه پرداختند.

اجرای مانور اضطراری و برگزاری دوره های تخصصی از سوی هلال احمر، توانمندسازی نیروی انسانی و مجهز شدن به علم روز با ارائه آموزشهای بازارمحور از سوی اداره فنی و حرفه ای، ایجاد جان پناه و ساماندهی بافت های فرسوده از سوی شهرداری، پوشش انهار، لوله گذاری و انتقال آب و آبیاری از طریق شیوه های نوین از سوی جهاد کشاورزی و . . . از جمله برنامه های ارائه شده در این زمینه از سوی دستگاه ها بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر