کد خبر: 657021
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
روز پاسداشت قلم در شهرگرگان

باید اذعان نمود تقویم استراباد  شخص یاد شده که با همکاری یکی از دست اندرکاران سینما کاپری گرگان نوشته شده که به دلیل اینکه ترویج انحرافاتی همچون ، برجسته کردن چهره های طاغوتی و چهره های مخالف نظام ، توقیف گردیده و بعد ایجاد تغییراتی مجوز چاپ گرفته است .

با توجه به حرمت زیادی که قلم دارد و نویسندگان بزرگ زیادی در استان گلستان  نیز وجود دارند ، چرا باید فردی که تنها  یک کتاب عکس و تقویم استراباد را به چاپ رسانیده و موضعش در خصوص سازمان مجاهدین خلق همیشه دارای ابهام بوده ، روز قلم و در سینما کاپری مورد تقدیر قرار بگیرند.؟!

باید سوال کرد که معیار انتخاب این فرد برای تقدیر و تجلیل چه بوده است که با وجود نویسندگان بزرگ و مطرحی در استان و شهر گرگان که آثار بسیار برجسته و با ارزشی را به رشته تحریر درآورده اند یک که  ناسیونالیست افراطی مورد انتخاب قرار میگیرد.؟!

باید تصریح نمائیم  این ابهام وجود دارد که آیا مجتمع سینمایی کاپری برای برپایی چنین مراسمی مجوز رسمی برگزاری گرفته است و مرجع صدور مجوز این دست مراسمات کجاست ؟!

موضوع نگران کننده دیگر این است که مجتمع سینمایی کاپری گرگان چند وقتی است که بیش از اینکه بخواهد محلی برای پخش فیلم ، و نقد و بررسی فیلم های سینمایی باشد ، پاتوق سیاسی برای منتقدین نظام شده است.

همچنین مجموعه هایی که متولی نظارت و رسیدگی بر فعالیت های سیاسی و فرهنگی اند ، مراقب تحرکات عناصر وابسته به جریانات و گروهک های سیاسی منحرف و منحط باشند تا فضایی امن برای جولان و فعالیت آنان با استفاده از هزینه بیت المال در اماکن عمومی و ... فراهم نشود .(منبع:پایگاه اطلاع رسانی گلستان ما - با تلخیص)

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها