کد خبر: 657949
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
طرح خط انتقال آب خليج فارس به استان يزد با امضاء تفاهم‌نامه ميان استانداري يزد و شركت‎هاي تامين آب خليج فارس، جهانپارس، كارآفرينان يزد و گروه فولادي و صنعتي فولاد يزد، سرعت گرفت.

طرح خط انتقال آب خليج فارس به استان يزد با امضاء تفاهم‌نامه ميان استانداري يزد و شركتهاي تامين آب خليج فارس، جهانپارس، كارآفرينان يزد و گروه فولادي و صنعتي فولاد يزد، سرعت گرفت.

براساس اين تفاهمنامه كه به امضاء معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد رسيده است، طراحي، تهيه و اجراي خط انتقال آب براي انتقال حجم آبي معادل 500 ميليون مترمكعب از خليج فارس از سوی شركتهاي مذكور صورت ميگيرد.

بر اساس اين مشاركت، شركتهاي طرف اين قرارداد متعهد شدهاند كه تامين مالي، خريد و اجراي اين طرح را به انجام برسانند. همكاري و تمهيدات لازم برای تحصيل اراضي و اخذ مجوزهاي لازم از منابع طبيعي، محيط زيست و ساير ارگانهاي مربوطه از جمله تعهدات استانداري يزد در اين قرارداد است.

لازم به يادآوري است؛ مجوز طرح شيرينسازي و خط انتقال آب از خليج فارس به سه استان هرمزگان، كرمان و يزد از سوی شركت تامين آب خليج فارس اخذ شده و طراحي آن به وسيله شركت مزبور انجام شده است.

بر اساس اين قرارداد شركتهاي تامين آب خليج فارس، جهانپارس، كارآفرينان يزد و گروه فولادي و صنعتي فولاد يزد متعهد شدند از طريق تلفيق نيروها و منابع خود، نسبت به اجراي عمليات طرح عظيم خط انتقال آب خليج فارس به استان يزد در مدت زمان مناسب اقدام كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر