کد خبر: 658134
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری جشن “حجاب و عفاف” در آستانه روز ملی عفاف و حجاب در پارک بزرگ شهر خبر داد.
هادی مومنی راوندی
مهدی نادعلی اظهار داشت: این مراسم جشن با ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی جمعه شب ۲۰ تیر ماه همزمان با سیزدهم ماه مبارک رمضان بعد از نماز مغرب و عشاء در فضای روباز آمفی تئاتر پارک بزرگ شهر برگزار می شود.
وی، با اشاره به برگزاری این جشن در قالب برنامه های "شب های شیدایی” افزود: جشن "حجاب و عفاف” با حضور خانم”ربیعه علی” تازه مسلمان تانزانیایی، اجرای گروه  تئاتر، تواشیح، موسیقی، پخش کلیپ و مسابقه حضوری برگزارمی شود.
به گفته وی، اهدای کارت قرعه کشی به بانوان محجبه و برپایی نمایشگاه "حجاب و عفاف” از دیگر برنامه های این مراسم جشن است.
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی با رعایت شعائر اسلامی و نشر تعالیم اسلامی و توصیه های پیشوایان دینی را از اهداف برگزاری جشن "حجاب و عفاف” برشمرد.
نادعلی اظهار داشت: در شرایط فعلی که دشمن از طریق برنامه های متعدد و متنوع به ویژه از طریق فضای مجازی، سایت های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی با پخش فیلم ها و سریال های مفسده برانگیز اقدام تحریف و تخریب مسئله حجاب در بین بانوان ایرانی کرده است وظیفه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و رفاهی تفریحی برگزاری برنامه های فرهنگی نظیر جشن "حجاب و عفاف”  در مقابله با این اقدامات است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: جشن شب های شیدایی در تمامی لیالی ماه مبارک رمضان به جز شب های قدر در پارک بزرگ شهر همراه با ویژه برنامه های متنوع برای عموم شهروندان برگزار می شود.
گفتنی است:  مراسم جشن "حجاب و عفاف” به همت سازمان رفاهی تفریحی و شهرداری کاشان برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر