کد خبر: 658195
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان گفت :طرح پایش ماه مبارک رمضان با هدف نظارت مستمر بر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین توزیع به موقع کالا و خدمات پرتقاضای این ایام و همچنین نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی ، توزیعی ، خدماتی ، در استان خوزستان به مرحله اجرا گذاشته شده است .
معاون بازرسی و نظارت ویژه بر تامین و توزیع به موقع کالاهای مورد نیاز اعم از سهمیه ها خاص ایام ماه مبارک رمضان (شکر ، روغن ، برنج ، شیر ، گوشت مرغ ، گوشت قرمز ، خرما و ... ) ، زولبیا و بامیه و سایر کالاهای پر مصرف این ایام – استفاده از تمامي  پتانسیل های این سازمان در طرح پایش ماه مبارک رمضان  و بازرسان طرح تشدید در سطح استان خوزستان اجرا شده است .
 
علی محمد رحمانی زاده گفت : اولویت های کالایی و خدماتی در زمان اجرای این طرح علاوه بر کالاهای طرح نظارتی ویژه هدفمند سازی یارانه ها شامل : مواد پروتئینی (گوشت مرغ ، گوشت قرمز ، تخم مرغ ) ، خرما ، شیرینی ، نان ، لبنیات (شیر ، پنیر ، کره ، خامه ) برنج ، روغن ، شکر ، زولبیا و بامیه ، سبزیجات ، میوه می باشد .

 

وی افزود : هماهنگی با اتاق اصناف جهت توزیع کالاهی اولویت دار و فروشگاههای زنجیره ای ( اتحادیه سراسری مصرف کارکنان دولت ، فروشگاههای رفاه ، شهروند ، فرهنگیان و ... ) و نمایشگاه های طرح ضیافت ویزه رمضان در دادن تخفیف فوق العاده در ایام اجرای طرح و اطلاع رسانی به مردم از دیگر اقدامات مهم اجرای این طرح می باشد . معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان در پایان گفت : ستادهای خبری این سازمان با شماره تلفن 124 بطور شبانه روزی و در طول اجرای این طرح آماده پذیرش شکایات و گزارشهای مردمی می باشند .

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر