کد خبر: 662453
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
مدیر عامل شرکت گاز استان یزد:
مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از نصب 200 سامانه قرائت از راه دور کنتورهای گاز صنعتی در این استان خبر داد.

علیرضا پیله ور با اعلام این خبر افزود: سامانه مذکور در سال گذشته روی 100 مورد از کنتورهای صنعتی دیافراگمی با فشار کارکرد دو PSI  نصب شد و مراحل نصب این سامانه روی 100 مورد کنتور دیگر نیز در سال جاری در حال انجام است.

وی در ادامه تولید و اطلاع رسانی گزارش هرگونه دستکاری، سرقت و آسیب دیدگی کنتور، استفاده از انرژی خورشیدی، قرائت روزانه مصارف، قرائت کنتور علی رغم در دسترس نبودن مشترک و همچنین قابلیت ارائه گزارشهای متفاوت شامل گزارش حداقل و حداکثر مصرف، دمای محل کنتور، میزان انرژی و میزان آنتن‏دهی بستر ارتباطی را از جمله مزایای این سامانه نام برد.

پیله ور گفت : کلیه قطعات، تجهیزات و همچنین مراحل مونتاژ این سامانه بومی بوده و توسط متخصصان استانی صورت پذیرفته و هزینه مربوط به هر سامانه 5 میلیون ریال است.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد همچنین از گازرسانی به 333 روستای استان یزد خبر داد .

پیله ور از بهره‏مندی 16 شهر و 154 روستا از نعمت گاز طبیعی اعلام کرد و افزود: هماکنون عملیات گازرسانی به چهار شهر و 333 روستای استان در دست اقدام است.

وی بیان داشت : تاکنون شش هزار و 231 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان ایجاد شده که حدود 154 کیلومتر آن مربوط به سال جاری است.

پیله ور گفت: در سال جاری 5 هزار و 467 مشترک جذب و یک هزار و 811 عدد انشعاب گاز نصب شده است که با این وجود، تعداد مشترکین استان به 326 هزار و 886 مشترک و تعداد انشعابات نصب شده به 183 هزار و 295 عدد رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد تعداد واحدهای صنعتی عمده و جزء متصل به شبکه گاز استان را نیز 4 هزار و 719 واحد و تعداد جایگاههای CNG گازدار شده را 44 باب اعلام کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر