کد خبر: 664142
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بیش از 40 درصد زنان کرمانشاهی عضو بسیج خواهران هستند و این روند همچنان درحال افزایش است.
خدیجه یوسفی فرد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بیش از 40 درصد زنان کرمانشاهی عضو بسیج خواهران هستند و این روند همچنان درحال افزایش است.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه فرنگیس الماسی به مناسیت سالروز تشکیل بسیج خواهران با اعلام این خبر، افزود: بر اساس نتایج حاصل از آخرین سرشماری جمعیت زنان بین هفت تا 60 سالی که در استان کرمانشاه زندگی می کنند، 526 هزار نفر است، گفت: بر اساس آمارهای موجود حدود 43 درصد این افراد عضو بسیج هستند.

به گفته وی بالغ بر 130 هزار نفر از زنان استان در عضویت بسیج اقشار هستند و علاوه بر بسیج اقشار که زنان شاغل به عضویت آن در می‌آیند، زنان خانه دار نیز می توانند در عضویت بسیج محلات در آیند.

الماسی در ادامه با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان امسال 946 محفل انس با قرآن به نام و یاد 946 زن شهیده دوران دفاع مقدس استان برگزار شد، گفت: برگزاری اینگونه محافل می تواند نقش مهمی در شناسایی هرچه بیشتر شهدا و بخصوص شهدای زن داشته باشد.

وی افزود: امسال همچنین 52 یادواره پایگاهی زنان شهیده در استان برنامه ریزی شده که تاکنون 15 یادواره آن برگزار شده است و بیشترین یادواره ها در شهرستان های کرمانشاه و اسلام آبادغرب برگزار می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه هدف از برپایی این یادواره ها را نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف جامعه و به خصوص زنان عنوان کرد و گفت: زنان به عنوان نیمی از جامعه می توانند نقش مهمی در جامعه داشته باشند، چرا که یک جامعه به طور مستقیم و غیرمستقیم تحت تاثیر زنان جامعه است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر