کد خبر: 670147
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
دبیر جشن زیر سایه خورشید گلستان:
امسال، جشن زیر سایه خورشید، با حضور کاروان خدام و پرچم حرم مطهر رضوی در استان گلستان برگزار میشود.

سید حسام بنی فاطمه گفت: مراسم استقبال از کاروان خدام رضوی با شعار "حضورتان در تمام زندگی ام جای است یاعلی ابن موسی الرضا" در 9 شهر استان برگزار می شود.

دبیر جشن زیر سایه خورشید گلستان با تبریک دهه کرامت افزود: هفتمین جشن زیر سایه خورشید، امسال با حضور کاروان خدام و پرچم حرم مطهر رضوی در استان برگزار خواهد شد.

وی همچنین بیان داشت: جشن زیر سایه خورشید در سال گذشته در 22 استان کشور برگزار می شده ولی امسال 230  شهر داخل کشور میزبان این کاروان هستند.

بنی فاطمه با اشاره به اینکه هفتمین جشن زیر سایه خورشید امسال در 10 کشور خارجی نیز برگزار می شود، اظهارداشت: امسال این جشن در سه کشور اندونزی، نیجریه و آلمان و 45 شهر از حوزه بین الملل برگزار می شود.

دبیر جشن زیر سایه خورشید گلستان با بیان اینکه این استان جزو استان های مشارکت کننده این طرح در سال های نخست بود، اضافه کرد: برگزاری این برنامه ها بهترین الگوی فرهنگی برای کل کشورمیباشد.

وی  همچنین گفت: برای برگزاری این جشن در سال گذشته 25 میلیون تومان هزینه شده که از این مبلغ 5 میلیون تومان از سوی آستان قدس رضوی، یک میلیون تومان از طریق دستگاه های اجرایی و مابقی آن به صورت مردمی هزینه شد.

بنی فاطمه با اشاره به اینکه جشن زیر سایه خورشید به مدت دو سال با محوریت سبک زندگی رضوی درحال برگزاری است، تصریح کرد: شعار امسال جشن زیر سایه خورشید "حضورتان در تمام زندگی ام جای است یاعلی ابن موسی الرضا" است.

دبیر جشن زیر سایه خورشید گلستان افزود: ویزیت رایگان طب الرضا(ع) و مشاوره خانواده دو ویژه برنامه زیر سایه خورشید در استان هستند.

وی در پایان اضافه کرد: برنامه های دلجویی از بیماران در کلاله، آغوش پدرانه در مراوه تپه، پیمان دوستی در اتحادیه های اسلامی، حضور در نماز جمعه با عنوان میعاد عاشقان، زیارت 5 امام زاده در استان با عنوان یاران آفتاب، حضور در زندان ها با عنوان پیام رهایی، دیدار با خانواده های شهدا، دیدار فداییان ولایت و…از جمله برنامه های جشن زیر سایه خورشید است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر