کد خبر: 692513
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
استاد حوزه و دانشگاه سمنان:
استاد حوزه و دانشگاه سمنان گفت: سربلندی امروز کشور به دست جوانان باغیرت ایرانی رقم خورده است.

حجت‌الاسلام محمد محسنی در جمع بسیجیان پایگاه بنت‌الهدی سمنان اظهار کرد: جوانی یک پدیده درخشان و یک فصل بی‌بدیل و بی‌نظیر از زندگی هر انسانی است که باید آن را غنیمت شمرد و از این دوره بهترین استفاده را در راه کسب علم و تقوا کرد.

وی ادامه داد: در هر کشوری اگر به جوانان اهمیت داده شده و رسیدگی شود قطعاً آن کشور پیشرفت‌ها و موقعیت‌های بزرگی را توسط جوانان کسب می‌کند که کشور ما ایران یکی از آن کشورها است.

محسنی افزود: امروز با تلاش و همت جوانان کشور در منطقه دارای عزت و سربلندی است، جوانان ایرانی هر روز با کسب علم و ادامه راه شهدا افتخار جدیدی می‌آفرینند که در این افتخارآفرینی خانواده‌های آنها بسیار مؤثر هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر به جوانان توجه نشود احساس بی‌پناهی می‌کنند؛ چرا که انسان مرکب از عقل و نفس است و یک موجود دو بعدی محسوب می‌شود.

محسنی اظهار کرد: دشمن امروز تیرهای زهرآلود خود را به سمت جوانان و نوجوانان هدف گرفته است و از تلاش خود دست بر نمی‌دارد؛ بلکه روز به روز بر اقدامات خود برای رسیدن به هدف می‌افزاید؛ امروز خانواده‌ها باید به جوانان و نوجوانان خود توجه بیشتری داشته باشند تا در دام دشمن اسیر نشوند.

یک استاد دیگر حوزه علمیه و دانشگاه سمنان نیز گفت: هر کجا که بسیجیان هستند، پیروزی هست؛ بسیج مایه عزت کشور و ملت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محسنی اظهار کرد: اگر شهدا نبودند، سنگرهای دفاع مقدس خالی می‌ماند و اگر مادران و همسران همکاری نمی‌کردند، امروز امنیت و آسایش وجود نداشت.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان افزود: شهادت در راه خداوند لیاقت می‌خواهد و هر کسی نمی‌تواند به این درجه برسد؛ اگر می‌خواهید دینتان را به اسلام ادا کنید، مسجدها را خالی نکنید و فرزندانتان را با ارزش‌های اسلام و این مملکت بیشتر آشنا کرده و آنها را اسلامی تربیت کنید.

وی ادامه داد: خداوند به انسان گوش شنوا و چشم بینا به همراه دلی آگاه عطا کرده تا در مسیر ولایت قدم گذارد و دین اسلام را آن‌طور که هست بشناسد و اگر انسان در این راه کوتاهی کند، باید پاسخگو باشد.

محسنی تصریح کرد: باید خداوند را شاکر باشیم که بسیجی و مسجدی هستیم و شهادت را آرزوی خود می‌دانیم؛ چرا که شهادت نه تنها پایان زندگی نیست، بلکه آغاز و تولدی دیگر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر