کد خبر: 693416
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
چاپ مقاله علمی محقق گلستانی
مقاله علمی محقق گلستانی باعنوان 'کیفیت خدمات الکترونیکی و سطح رضایت ایثارگران' در نشریه الکترونیکی 'IJBSAR' از نشریات معتبر ترکیه به چاپ رسید.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: این مقاله علمی که به زبان انگلیسی نوشته شده، برای نخستین بار به بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان (ایثارگران) پرداخته است.

محمدعلی طالع زاری افزود: روند رو به رشد فن آوری اطلاعات و ارتباط هر چه بیشتر آن با مقوله فرهنگ و نیز استفاده کاربردی از صفحات وب در راستای خدمات رسانی زمینه ساز پژوهش برای تهیه این مقاله علمی بود.

وی اضافه کرد: E_SERVICES یا سیستم های خدمات رسانی مبتنی بر وب امروزه در سازمان ها رو به رشد و تکامل است و در این خصوص با ایجاد یک زیر ساخت همانند یک سازمان الکترونیک می توان خدمات مبتنی بر وب را به منازل و در نزدیکترین میز خدمت هدایت کرد.

این محقق گلستانی بیان کرد: حرکت رو به رشد بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در راستای مکانیزه شدن فعالیت ها و سرمایه گذاری مادی و معنوی سازمان در این خصوص و نیز گسترش خدمت رسانی و ارائه و تولید محتوی مفاهیم ایثار و شهادت، علت اصلی نگارش این مقاله بود.

طالع زاری گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از بنیادهای پیشرو در بهره برداری از سازمان الکترونیک در بین اداره های این نهاد در کشور است.

وی اظهار کرد: الکترونیکی شدن امور همانند مکانیزه شدن بیش از 220 هزار سند شهدا و ایثارگران، طراحی سایت های اینترنتی شهدا، سامانه های اندرویدی سرداران شهید گلستان، تشکیل صفحات وب در شبکه های اجتماعی مربوط به شهدای استان، سرویس های اطلاع رسانی مخاطبان مختلف، بارگذاری صفحات تصویری در شبکه های ویدیویی اینترنتی بخشی از خدمات بنیاد شهید گلستان در ارایه خدمات به جامعه هدف است.

طالع زاری ادامه داد: طراحی نرم افزارهای مبتنی بر وب نظیر اتوماسیون اداری، سیستم های مالی و حسابداری، سیستم اسناد شهدا IDMS، سیستم های سجایا حاوی بانک اطلاعاتی همه اسناد پزشکی و کمیسیون های آن و دهها نرم افزار و بسته های مبتنی بر وب است که این صحفات و آدرس بارهای اینترنتی سبب شده که خدمات بنیاد به منازل و در دسترس دریافت کنندگان خدمت قرار گیرد.

مقاله انگلیسی این محقق گلستانی با عنوان 'the quality of electronic services and the level of satisfaction' به آدرس http://isicenter.org قابل دسترسی علاقمندان است.

استان گلستان با افزون بر یک میلیون 800 هزار نفر جمعیت، تعداد 3 هزار و 642 شهید، 12 هزار و 842 جانباز و یک هزار و 175 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر