کد خبر: 693959
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
آیت‌الله علما:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه حضور مردم در 9 دی برای دفاع از ارزش‌ها را دفاع از اسلام ناب محمدی عنوان کرد و گفت: خلاصه فتنه 88 تلاش برای کودتای مخملی و براندازی نظام بود و دشمنان خارجی موفق شده بودند با فتنه‌گران ارتباط بگیرند.
vاحسان شکری نیا

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه حضور مردم در 9 دی برای دفاع از ارزش‌ها را دفاع از اسلام ناب محمدی عنوان کرد و گفت: خلاصه فتنه 88 تلاش برای کودتای مخملی و براندازی نظام بود و دشمنان خارجی موفق شده بودند با فتنه‌گران ارتباط بگیرند.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار کرد: 9 دی سالروز حماسه مردم ایران است که تاریخ‌ساز شد.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه 9 دی برای انقلاب یک تاریخ ماندگار شد، بیان داشت: این روز، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده که در آن روح دیانت، انقلاب، اسلام و ولایت‌مداری مردم تجلی یافت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم در 9 دی یقه برای اسلام چاک می‌زدند و برای پاسخ به فتنه‌گران به خیابان آمدند، گفت: این رویداد مهم درس بزرگی برای داخل و خارج است.

خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مردم پای دفاع از اسلام و رهبری ایستادند، تصریح کرد: این حضور باشکوه مردم در پاسخ به فتنه‌گران، انقلاب را تفسیر و معنا کرد.

وی حضور مردم در 9 دی برای دفاع از ارزش‌ها را دفاع از اسلام ناب محمدی عنوان کرد و افزود: در تهران زمین زیر پای مردم انقلابی از شکوه و قدرت حضورشان می‌لرزید و بنا بر فرمایش رهبری فرزانه انقلاب، مردم به‌هنگام به صحنه آمدند.

رئیش شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مردم کرمانشاه روز هشتم دی ماه برای پاسخ به فتنه‌گران به خیابان آمدند، گفت: خلاصه فتنه براندازی بود و ارتباطاتی با دشمنان خارجی توسط فتنه‌گران برقرار شده بود.

علما به محفوظ بودن اسناد ارتباط فتنه‌گران با دشمنان خارجی انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: مکالمات فتنه‌گران با دشمنان وجود دارد و مردم بصیر و رهبری بیدار و آگاه این توطئه‌ها را خاموش کردند.

امام جمعه کرمانشاه بیش از 50 سخنرانی مقام معظم رهبری درباره فتنه و موضوعات مربوط به آن را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: مردم در صحنه حضور پیدا کردند و پاسخ اتاق فکر آمریکا و انگلیس را دادند.

وی یکی از اهداف فتنه را بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و متذکر شد: هشت ماه این کشور را پر از التهاب کردند و با ایجاد مزاحمت برای مردم، ضربه زدن به کسبه، ضربه زدن به آبروی نظام، آشوب و وارد کردن خسارت به کشور از جمله  آسیب‌هایی بود که فتنه‌گران وارد کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ماجرای فتنه 88 را موضوعی پیچیده و خطرناک توصیف کرد و افزود: مردم زیر بار کودتای مخملی و نرم نرفته و به برکت وجود رهبر معظم انقلاب، چشم فتنه را درآوردند.

به گفته امام جمعه کرمانشاه، همیشه حضور مردم در عرصه‌های مختلف کارگشا بوده و بصیرت مردم ایران اسلامی برای تمام مردم دنیا به یک الگو تبدیل شده است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز شاهدیم بازی جدید دشمنان و برخی سران مرتجع منطقه در مسئله پایین آوردن قیمت نفت، شروع شده است و آمریکا این برنامه را برای مقابله و فشار برنظام پیش می برد اما ره به جایی نخواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اقدامات تروریستی گروه‌های افراطی در منطقه و پایین آمدن قیمت نفت را دو وجه توطئه مستکبران خواند و اظهار کرد: پایین نگهداشتن قیمت نفت، تحریم بی‌سر و صدا و بدون تشریفات است.

علما تکیه بر توانمندی و داشته‌های داخلی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: کشور ما بر روی داشته‌ها و ذخیره‌های ارزشمندی قرار دارد و دولت باید این مسئله را به خوبی مدیریت کند زیرا بسیاری آماده‌اند در عرصه کار و تولید فعالیت کنند و مردم برای فعالیت اقتصادی نیاز به ابزار و امکانات دارند که باید دولت در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام دهد.

براساس همین گزارش نمازگزاران کرمانشاهی در پایان خطبه های این هفته و در آستانه فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با سردادن شعارهای مرگ بر فتنه‌گران خائن، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، نفرت خود را از اقدامات فتنه گران ابراز و بر برخورد قاطع با ایادی و سران فتنه تاکید کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر