کد خبر: 696178
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع) گفت:
سردار سرتيپ پاسدار الله‌نور نورالهي معاون هماهنگ کننده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در دهلران که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد با تبریک حماسه عظیم مردمی در سال 88 اظهار داشت: امروز مسجد جامع دهلران میعادگاه جوانان نسل اول انقلاب با جوانان برومند و آماده و آگاه نسل سوم و چهارم می باشد.
روح الله جام سحر
 
وی ادامه داد: دهلران شهر خاطره ها است و دیاری که بوی مردان از خود رسته و به خدا پیوسته را می دهد و هم نشینی با مردمان این دیار یک سفر زیارتی برای بنده محسوب می شود.

 نورالهی افزود: حماسه بزرگ ملت ایران در 9 دی سال 88 روزی است که خط بطلانی بر همه ترفند ها و توطئه های پیچیده دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب توسط امت با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی تحت زعامت ولایت فقیه کشیده شد.

وی بیان داشت: فتنه و دشمنی با دشمنان نظام و انقلاب مسئله مهمی است که همواره رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) از ملت مطالبه می کنند.

سردار نورالهی ابراز داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی):"شناخت روش های دشمنی دشمنان نظام و انقلاب از خود دشمنی آنها مهم تر است" وگرنه در عرصه های غبار آلود فتنه گرفتار می شویم.

وی اظهار داشت: در سال 88 بسیاری از اشخاص گرفتار گرد و غبار فتنه و شبهه ها شدند و قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند ولی به فضل الهی و رهنمود های بصیرت افزای رهبری و با حضور حماسی مردم نقشه آنان نقش بر آب شد.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع) ابراز داشت: امت ایران اسلامی باید همواره پرچم دفاع از دین را با بصیرت و آشنایی با حق و حقیقت و در صحنه بودن خود برافراشته نگه دارند.


نورالهی گفت: کسانی که باید در مقابل جریانات انحرافی و معاند نظام ابراز وجود کنند ولی خود را به خواب غفلت زده اند، می بایست بیدار شوند تا دچار دسیسه های دشمن نشوند.

وی با اشاره به این که دشمن عریان وارد صحنه نمی شود افزود: دشمنان این نظام و انقلاب با طراحی یک جنگ تمام عیار وارد میدان شده اند و به این نتیجه رسیده اند که با شبهه آفرینی و شبهه انگیزی می توانند امت را دچار انحراف افکار و توقف کنند و آن موقع ضربه خود را وارد کنند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: در سال 88 دشمن برای براندازی نظام با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و روش های عملیات روانی به میدان آمده بودند و به بهانه تقلب در انتخابات، حقوق بشر و حمایت ایران از تروریست قصد ضربه زدن به نظام را دارند و گرنه جنس دشمنی همان جنس است و این ها همه بهانه است.

سردار نورالهی ابراز داشت: 9 دی روز تجلی و نمایش قدرت ملت ایران بود که با حضور عاشورایی و با بصیرت ملت ایران توانستیم عظمت ایران را به رخ جهانیان بکشیم

وی خطاب به ملت بزرگ ایران عنوان داشت: ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران باید همواره بیدار و اماده باشند چون دشمنان زخم خورده نظام و انقلاب در کمین هستند و لحظه ای دست از دشمنی خود بر نمی دارند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: 9 دی روز نمایش آمادگی نسل سوم و چهارم انقلاب در گرفتن رسالت نسل اول و دوم انقلاب که همان پاسداری از اسلام و انقلاب است

وی ادامه داد: جوانان برومند و شجاع ایران اسلامی با حضور خود به جوانان نسل اول و دوم انقلاب می خواهند بگویند که همواره پشت سر ولی فقیه آماده دفاع از امام و آرمان های امام راحل و شهدا هستند همان طوری که شما در دوران دفاع مقدس امام خمینی(ره) را تنها نگذاشتید ما نیز رهبر عزیزمان را تنها نخواهیم گذاشت.

سردار نورالهی گفت: میزان و معیار عمق فهم و بصیرت مردم در روز 9 دی را می توان اندازه گیری نمود روزی که نشان از تبعیت مردم از ولایت و ولایت پذیری آنان را دارد.

وی ابراز داشت: امروز همه ما در این مکان مقدس که سنگر دفاع از دین خدا است جمع شده ایم که به رهبرمان اعلام کنیم که ما مالک تو و عباس تو هستیم.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: 9 دی روز وحدت، اخوت و برادری است و فتنه و جریان های منحرف خط قرمز امت می باشند و ملت ایران اسلامی فتنه و فتنه گر را از مسیر ولایت و انقلاب و شهدا جدا می کنند و محکم و استوار آنها را کنار خواهند زد

نورالهی با اشاره به این که فتنه گران و سران فتنه باید به سزای خیانت و عمل ننگین خود بر علیه ملت و نظام برسند افزود: این افراد بی بصیرت و کوته بین به آنها فرصت داده شد تا به مسیر انقلاب برگردند اما کماکان بر طبل انحراف و گمراهی خود کوبیدند اما به مسیر انقلاب و ولایت بر نگشتند.

وی با اشاره به لزوم ملازمت و همراهی رهبر در تمام شرایط ،گفت: تمام آحاد ملت ایران اسلامی باید همواره پشت سر ولایت و رهبری به عنوان محور قدرت و نه مولفه قدرت، در تمامی عرصه های انقلاب باشند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: جوانان انقلابی و با بصیرت باید با تبعیت از ولایت و رهبری دشمن را بشناسند و به موقع پشت سر رهبری در مقابل انحرافات قیام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها