کد خبر: 700535
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان، با بیان اینکه دنیای غرب تلاش می کند هنر را در غالب های نادرست کانالیزه کند، گفت: هنر متعالی ابزاری جهت ارتقای فرهنگ دینی در جامعه است.
بهروج
حجت الاسلام علیرضا کرمی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضر ت ابوالفضل (ع) استان لرستان،  در حاشیه هفتمین جشنواره دوسالانه بسیج در خرم آباد، اظهار کرد: هنر تجسمی به لحاظ پیشینه تاریخی هنرهای تجسمی و گستردگی آن می تواند ظرفیت این هنر را به نفع ارزش های دینی و اعتقادی به فعلیت رساند.

  وی، با تاکید به اینکه قرار گرفتن هنر در دست نااهلان می تواند به اجتماع آسیب برساند، افزود: دنیای غرب امروز آسیب های را برای هنر و  هنرمندان ایجاد کرده است.

  این مقام مسئول، تصریح کرد: هنر متعالی می تواند ظرفیت هنر را به نفع ارزش های دینی و اعتقادی سوق دهد.

  حجت الاسلام علیرضا کرمی، با اشاره به اینکه امروز دنیای غرب تلاش می کند هنر را در غالب های نادرست کانالیزه کند، اظهار کرد: اهانت موهون صورت گرفته به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) توسط  رسانه شارلی ابدو نمونه بارزی از دسیسه های دشمنان است.

وی، با محکوم کردم این اقدامات دشمنان، عنوان کرد: این موضوع  مسئولیت هنرمندان در پاسخ گویی به این جسارت  را صد چندان می نماید.

  حجت الاسلام علیرضا کرمی، اضافه کرد: بدیهی است ارائه هنر با محتوای قوی و قالب جذاب مثمر ثمرتر واقع می شود.

  وی، با ابراز خرسندی از میزبانی لرستان در جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بسیج، ابراز کرد: این جشنواره فرصتی مناسب برای شکوفایی جوانان و اثبات حقانیت وجودی آنها و معرفی فرهنگ و هنر لرستان به کشور ایجاد می کند.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفض(ع)استان لرستان، خاطرنشان کرد: یقینا هنر تجسمی بهتر از هر هنر دیگر می تواند دین مطلب را ادا نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار