کد خبر: 703044
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
نماینده مردم سنقر و کلیایی:
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: یوم الله 22 بهمن رفراندوم مکرر و مستمر برای تجدید میثاق مردم با انقلاب و آرمان‌های نظام است و هرگز مباحثی مانند تحریم و فشارهای دشمنان سبب نمی‌شود انسجام داخلی کشور از بین برود.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: یوم الله 22 بهمن رفراندوم مکرر و مستمر برای تجدید میثاق مردم با انقلاب و آرمان‌های نظام است و هرگز مباحثی مانند تحریم و فشارهای دشمنان سبب نمی‌شود انسجام داخلی کشور از بین برود.

دکتر محمد ابراهیم محبی در آستانه 22 بهمن ماه،افزود:

انقلاب اسلامی ریشه در اعماق وجود و قلب مردم ایران دارد و مردم انقلابی را که خود آن را ساخته اند، همواره حمایت می کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با تمسک به خدا، بر اساس پایه‌های دینی، با پیشوایی امام خمینی(ره) و با حضور همه ملت ایران رقم خورد و از همین رو همواره پایدار خواهد ماند.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به توطئه‌هایی که در همه این ‌سال‌ها متوجه نظام جمهوری اسلامی بوده، تصریح کرد: با گذشت 36 سال و با وجود همه کارشکنی‌های خارجی و فتنه‌های داخلی انقلاب اسلامی ایران هنوز پا برجاست و پنجه در پنجه همه مشکلات ایستاده ‌است.
محبی از نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک درخت تنومند یاد کرد که امروزه به یک قدرت در منطقه تبدیل شده و محور توجه جهان و نقطه امید بسیاری از کشورهای مسلمان دنیا است.
وی مردم ایران را نیز مردمی بصیر و همیشه در صحنه خواند که بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن امسال اقتدار خود را به نمایش خواهند گذشت و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنند.
به گفته نماینده سنقروکلیایی در مجلس مردم ایران هرکجا که احساس کنند نیاز هست حضور خواهند داشت، از مزارع کشاورزی تا کارخانه‌ها و در شرایط حساس به خیابان‌ها می‌آیند و از انقلاب و نظام دفاع می‌کنند.
محبی در ادامه با اشاره به اینکه در سال‌های پس از انقلاب دشمنان همواره ازروش‌های مختلف سعی در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند، تاکید کرد: پس از اینکه توطئه‌های آنان به نتیجه‌ای نرسید، امروز به مقابله اقتصادی با ما برخاسته‌اند و علیه ما تحریم وضع می‌کنند.

نماینده سنقر و کلیایی، تصریح کرد: تحریم‌ها هرگز انسجام داخلی ایران را از بین نخواهد برد و مردم حساب این شرایط را از نظام جدا می‌دانند و همواره حامی انقلاب و نظام هستند.

محبی، خاطرنشان کرد: ما از شرایط تحریم‌ها نیز مانند بسیاری دیگری از بحران‌ها عبور خواهیم کرد که اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مهمترین راهکار حل مشکلات اقتصادی است و اجرای دقیق و مناسب این سیاست‌ها باید سرلوحه کار مسئولان و مردم قرار گیرد و اتکای ما فقط به تولیدات کشور خودمان باشد تا دیگر از بیرون کشور ضربه نخوریم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر