کد خبر: 713745
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل:
دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با عنایت رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید لایحه تشکیل منطقه آزاد تجاری مستقل استان اردبیل به امضا رسیده و مقدمات این کار فراهم آمده است.

کمال‌الدین پیرموذن اظهار کرد: لایحه منطقه آزاد استان اردبیل که دیروز به امضای رئیس جمهور رسید در روزهای آینده تحویل مجلس خواهد شد تا در کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: خداوند را شاکریم در سایه عنایت دولت تدبیر و امید به ویژه شخص رئیس جمهور به منظور تسریع در انجام امور زیربنایی، عمران و آبادانی و رشد و توسعه پرشتاب اقتصادی، سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی این منطقه راه‌اندازی می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه‌اندازی این منطقه سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در حوزه طبیعت‌گردی و افزایش درآمد عمومی و ایجاد اشتغال سالم و مولد را شاهد خواهیم بود.

پیرموذن تصریح کرد: این حرکت در تنظیم بازار کار و کالا، حضور فعال در بازارهای جهانی و منطقه‌ای، اکتشاف معادن غنی منطقه و تولید و صادرات کالاهای معدنی، صنعتی، کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی مفید و موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: در سایه راه‌اندازی این منطقه مستقل تجاری و گردشگری ارائه خدمات سهل عمومی با کاهش موانع قانونی و حذف روادید، گمرک، مالیات و .... در منطقه آزاد انجام می‌شود که امیدواریم این ثمرات هر چه زودتر به نتیجه بنشیند.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل یادآور شد: از رئیس جمهور، هیئت دولت، ترکان رئیس مناطق آزاد و پیگری نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار سختکوش و همکاران و دست‌اندرکاران قدردانی می‌کنیم که در انجام این کار تلاش و جدیت داشتند.

پیرموذن ادامه داد: امیدواریم با تلاش نمایندگان مجلس در اولین فرصت و تا شهریور ماه شاهد تصویب نهایی منطقه تجاری استان اردبیل باشیم تا مردم استان از منافع آن استفاده کنند.

وی  گفت: قطعا این حرکت می‌تواند در مسیر توسعه استان و حرکت رو به‌ جلو مفید بوده و امکان توسعه همه‌جانبه کارها و فعالیت‌ها را فراهم آورد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر