کد خبر: 714597
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز خبر داد:
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز از برگزاری سی و یکمین اجلاس معاونین فرهنگی و اجتماعی شهرداری های کلانشهرها و مراکز استانها به میزبانی اهواز خبر داد.
معصومه صالحی

امیر آهن جان در این باره اظهار کرد: اجلاس معاونین فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها و مراکز استانها هر چندماه یکبار سلسله وار در یکی از کلانشهرهای کشور برگزار می شود که طی برگزاری این اجلاس ، شهرداری ها با تجربیات موفق یکدیگر آشنا شده و همبستگی و هماهنگی بیشتری با یکدیگر پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه در چند ساله اخیر فعالیتهای فرهنگی یکی از مهمترین و کارآمدترین فعالیتهای شهرداری ها بوده، افزود: برگزاری برنامه های آموزش شهروندی ، ارتقاء فرهنگ شهرنشینی با برنامه های مختلف، گسترش ارتباط شهروندان با فرهنگ دینی و مذهبی ، ترویج ورزش همگانی و ... دهها عنوان دیگر از برنامه های معاونین فرهنگی و اجتماعی شهرداری هاست که هریک در قالبی جداگانه برگزار می شود.

آهن جان با اشاره به ضرورت بهره گیری از تجربیات موفق شهرداری ها در امور فرهنگی اظهار کرد: به این منظور نشست های معاونین اجتماعی و فرهنگی کلانشهرها به صورت سلسه وار هر بار به میزبانی یکی از کلانشهرها برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: براین اساس شهرداری اهواز سوم و چهارم اردیبهشت ماه امسال میزبان سی و یکمین اجلاس معاونین فرهنگی و اجتماعی کلانشهرهاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر