کد خبر: 714863
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
برای نخستین بار در خاور میانه؛
محصولات جدید شرکت فولاد اکسین خوزستان به نام های A537cL2 و هارد اکسین برای نخستین بار در خاورمیانه با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در اهواز رونمایی شد.
معصومه صالحی

ورق A537cL2 به سفارش شرکت پایانه های نفتی ایران و به منظور استفاده و کاربرد در مخازن ذخیره سازی نفت در این واحد صنعتی تولید شده است.

مدیر متالوژی و روش های تولید فولاد اکسین خوزستان در زمینه تولید این نوع ورق گفت: این ورق در مخازن ذخیره و تحت فشار نفت به کار می رود و امکان تولید آن از ضخامت 10تا 120 میلیمتر و عرض یک هزار و 100تا چهار هزار و 500 میلیمتر وجود دارد.

محمد هیزم بر با اشاره به آغاز تولید این محصول از اواخر سال 1393 افزود: این محصول به درخواست شرکت پایانه های نفتی ایران تولید شده که فولاد مورد نیاز آن از فولاد سازان داخلی تهیه شده است.

وی اضافه کرد: کارهای مربوط به آنالیز و تولید این ورق به صورت کامل در شرکت فولاد اکسین خوزستان صورت گرفته و این درحالی است که تاکنون این ورق از کشورهای اروپایی و شرق آسیا تهیه می شد.

هیزم بر همچنین با اشاره به رونمایی محصول دیگر شرکت با نام 'هارد اکسین' گفت: این ورق از نوع ورق تحت سایش بوده و در صنایع سیمان و کارخانه های فولادی که به ورق با استحکام بالا و سایش نیاز دارند کاربرد دارد.

وی گفت: عمده این محصول از کشور سوئد وارد می شد که برای نخستین بار در کشور و توسط شرکت فولاد اکسین تولید شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد خیاطی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
این ورق مقاومتش از st52 بالاتر هست بعد بفرمایید ورق ۸ میل و ۱۲ میل تولید شده یا نه قیمت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر