کد خبر: 715536
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
همزمان با هفته سلامت صورت گرفت:
پروژه های بهداشتی درمانی شهرستان اسلامشهر، در پنجمین روز از هفته سلامت با حضور امیراله حقیقی فرماندار شهرستان و جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد
محمدرضا عباسی

در این مراسم که معاونین سیاسی انتظامی و امور فنی و عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی و رییس شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر نیز حضور داشتند، آزمایشگاه بیماریهای واگیر شهرستان، مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری و آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی موسی آباد مورد بهره برداری قرار گرفت.

  حقیقی فرماندار شهرستان اسلامشهر در حاشیه این مراسم اظهار داشت : موضوع بهداشت و درمان از اولویت های کاری دولت تدبیر و امید بوده و در جهت ارتقا و تأمین سلامت مردم اقدامات خوبی صورت گرفته است.
همچنین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بهره برداری از مراکز بهداشتی درمانی بازسازی شده نظام آباد، شهرک امام حسین(ع) وحسین آباد طپانچه نیز آغاز شد.
گفتنی است هفته سلامت امسال با عنوان " دولت و ملت ؛ همدلی و همزبانی برای ارتقای عادلانه سلامت " از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
هفته سلامت همه ساله به منظور جلب مشارکت همکاری های بین بخشی و دستگاه های مرتبط با سلامت مردم، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت و تأکید بر اصلاح روش های زندگی برای تأمین سلامتی مردم و به ویژه با موضوع «شعار سال» ،جلب مشارکت مردم و همکاری عمومی در راستای توجه به نقش سلامت و پیش گیری برای داشتن جامعه ای سالم و برجسته سازی موفقیت ها و دستاوردهای حوزۀ سلامت و بیان چالش های موجود و انتظارات برگزار می شود .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر