کد خبر: 720052
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
معاون عمرانی استانداری خوزستان خبر داد:
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: با توجه به ضرورت بهره برداری هرچه سریعتر از فضای توسعه فرودگاه اهواز، مسئولان فرودگاه باید با ارائه برنامه جبرانی تلاش کنند که این پروژه تا پایان نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.
معصومه صالحی
احمد سیاحی که در نشست بررسی پروژه های عمرانی فرودگاه اهواز سخن می گفت اظهار کرد: وضعیت کنونی پروژه ها در استان از نظر زمان اتمام کار و در مقایسه با دیگر استان ها مناسب نیست و انتظار ما این است که پروژه توسعه فرودگاه اهواز با توجه موقعیت آن در کمترین زمان ممکن به اتمام برسد.

وی با اشاره به پیشرفت 57 درصدی طرح توسعه فرودگاه اهواز افزود: معاونت امور عمرانی استانداری این آمادگی را دارد که در خصوص توسعه فرودگاه اهواز در همه زمینه ها همکاری کند و این مستلزم عزمی جدی از طرف مسئولین فرودگاه اهواز است و باید دقت داشت که حتی با استفاده از حداقل ها نیز می توان کارهایی انجام داد که موجب رضایتمندی مردم شود.

صیاحی همچنین خواستار ارائه برنامه زمانبندی شروع عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی فرودگاه اهواز تا یک ماه آینده شد.

مدیر کل فرودگاه های خوزستان نیز با اشاره به بروز برخی مشکلات تکنیکال و مکانیکال در ادامه پروژه بر پی گیری جدی فرودگاه اهواز و ازمیان برداشتن این مشکلات تاکید کرد.

شرفی گفت: فرودگاه اهواز از نظر محوطه سازی نسبت به فرودگاه های دیگر پیشرفت کمتری داشته که این یکی از مشکلات اساسی فرودگاه اهواز است.

وی در پایان افزود: سیاست فرودگاه اهواز بر راستای توسعه زیرساخت های فرودگاه متمرکز است چراکه مشکل اصلی فرودگاه  اهواز، عدم توسعه زیرساخت ها در سالهای اخیر بوده است که در این خصوص اقداماتی صورت گرفته و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد بهبود این وضعیت باشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر