کد خبر: 725296
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
در راستای ساماندهی مشاغل غیر رسمی:
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از راه اندازی بازار امامیه به عنوان نوزدهمین بازار سیار شهرداری در این شهر خبر داد.
سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد احمد محبی عنوان کرد: با توجه به اینکه از اهداف این سازمان ساماندهی دست فروشان سطح شهر، دسترسی آسان شهروندان و بهبود زیبایی شهر می باشد لذا راه اندازی نوزدهمین بازار سیار در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این امکان با ایجاد بازارهای سیار در نقاط مختلف شهر و ارایه خدماتی چون فروش انواع کالاها شامل پوشاک، لوازم خانگی، محصولات پلاستیکی، لوازم التحریر و فراهم شده که در همین راستا نسبت به راه اندازی عصر بازار امامیه شده است.

وی با بیان اینکه نامگذاری بازارهای سیار با توجه به جابه جایی این بازارها در مناطق مختلف شهر می باشد، افزود: حضور ناظرین جهت نظارت بر عملکرد دست فروشان ونیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت اجتماعی شهروندان از ویژگی های ایجاد بازارهای سیار در نقاط مختلف شهر است.

محبی با اشاره به استقرار روزبازارها، عصربازارها و شب بازارها به صورت روزانه در نقاط مختلف سطح شهر افزود: در حال حاضر ۴ عصر بازار از جمله امامت واقع دربلوار امامت امامت۴۹، هدایت واقع در بلوار هدایت غربی جنب بوستان حجاب، طلاب واقع در خیابان مفتح چهارراه امت جنب پارک امت و امامیه در امامیه۱۵در سطح شهر فعال می باشد.

وی با اشاره به ایجاد ۱۹ بازار سیار در سطح شهر خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان بازارهای سیار سطح شهر شامل شب بازارها از ساعت ۲۱ الی یک امداد، عصربازارها از ساعت ۲۰:۳۰الی۲۴ و روزبازارها از ۷ الی ۱۹ آماده ارائه خدمات به شهروندان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار