کد خبر: 727154
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
استاد حوزه علمیه قم:
از فضلای حوزه علمیه قم مقاومت را راه نجات قدس بیان کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی موجب تقویت روحیه امید بین مردم فلسطین می شود.
  حجت الاسلام داوودی، استادحوزه علمیه قم، در مراسم راهپیمایی روز قدس در مصلای الغدیر خرم آباد، با اشاره به این که امام خمینی(ره) فرمودند «فلسطین پاره تن اسلام است» گفت: امام(ره) با این جمله امید را در قلب مردم مظلوم فلسطین زنده کرد.

 وی با بیان این که امام خمینی(ره) شخصیتی بود که ناامیدی از وجودش دور بود و با شجاعت خویش توانست ملت ایران را به پیروزی برساند، افزود: امام راحل روح مقاومتی را که در ملت ایران دمیده بود، به مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان جهان انتقال داد.

 حجت الاسلام داوودی یادآور شد: امام خمینی(ره) معتقد بود ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد و این روحیه به مسلمانان روحیه مقاومت بخشید.

 این استاد حوزه علمیه قم در لرستان با اشاره به جنگ‌های 22 روزه و هشت روزه اسراییل و شکست وی در این جنگ‌ها افزود: فلسطین و لبنان توانستند در این جنگ‌ها رژیم صهیونیستی را شکست دهند.

 وی با بیان این که مقاومت راه نجات قدس شریف است، تصریح کرد: ملت مظلوم فلسطین و لبنان راه رسیدن به عزت را در ایستادگی و مقاومت جست‌وجو کردند و پیروز شدند.

 حجت الاسلام داوودی با یادآوری به این که رژیم اشغالگر قدس پس از شکست در این جنگ‌ها یک اتاق فکر تشکیل داد،  عنوان داشت: بهترین فکر آن‌ها همان سیاست سابق انگلیس است که بین صفوف مسلمانان تفرقه بیندازد.

 وی تصریح کرد: امروز شاهدیم که در کشورهای اسلامی گروه‌هایی شکل گرفته که موجب ایجاد تفرقه بین مسلمین شده‌اند.

 این استاد حوزه علمیه قم در لرستان با بیان این که در فلسطین نیز گروه‌هایی در قالب مقاومت شکل گرفته که سرکرده آن‌ها وابسته به اسراییل است، خاطرنشان کرد: در پشت پرده خیانت‌های بزرگی را به مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین وارد می‌کنند.

 حجت الاسلام داوودی با اشاره به این که هر کشوری که در منطقه با اسراییل دشمنی دارد گرفتار تفرقه شده است، اظهار داشت: در یمن هرچه بمب بر سر مردم مظلوم این کشور ریخته می‌شود مجامع بین‌المللی در قبال آن سکوت اختیار می‌کنند.

 وی با بیان این که داعش نیز دست‌پرورده رژیم غاصب صهیونیست است، گفت: با ترفند داعش، صفوف مسلمانان دچار تفرقه شده است.

 حجت الاسلام داوودی بیان داشت: راه ایستادگی در برابر شرارت‌ها، خیانت‌ها و تفرقه‌ها ایستادگی تحت ولایت ولی امر مسلمانان، وحدت، یکپارچگی و انسجام امت اسلامی است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار