کد خبر: 730423
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
امام جمعه خرم آباد:
امام جمعه خرم آباد: با بیان این که نماز جمعه سنگر دفاع از ولایت است، گفت: نماز جمعه محل بسیج عمومی و اجتماع مردم برای دفاع از نظام است.
بهروج
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اقامه 830 نماز جمعه در کشور گفت: اقامه نماز جمعه یک واجب تأثیر گذار است.
 وی با بیان این که هر عملی که موجب ترک نماز جمعه شود باید کنار گذاشته شود، افزود: کسی که قصد سفر در روز جمعه دارد باید پس از اقامه نماز جمعه سفر کند چراکه در روایات آمده است، کسی که پیش از اقامه نماز جمعه به سفر برود ایمن نیست.
 حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که صدها حدیث در مورد نماز جمعه وجود دارد، عنوان داشت: این ها عظمت و فضیلت نماز جمعه را نشان می دهد.
 وی نماز جمعه را سنگر دانست و اظهار داشت: نماز جمعه سنگر دفاع از ولایت، پایداری و بالندگی به آن است.
 امام جمعه خرم آباد نماز جمعه را پایگاه قدرت حکومت اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی بیان کرد و خاطرنشان کرد: نماز جمعه موجب بیداری مردم و بصیرت بخشی می شود.
 حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با بیان این که نماز جمعه تجلی گاه وحدت و انسجام امت اسلامی است، افزود: اقامه نماز جمعه به دل ها صفا و معنویت می بخشد.
 وی با اشاره به اقامه 17 نماز جمعه در استان لرستان عنوان داشت: زحمات اعضای ستادهای نماز جمعه، ائمه موقت جمعه، خبرگزاری، مطبوعات و صداوسیمای استان جای قدردانی دارد.
 نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به 11 مرداد، سالروز شهادت آیت الله شیخ فضل الله نوری یادآور شد: ایشان از رهبران نهضت مشروطه بود و زمانی متوجه انحراف این نهضت شد مقابله کرد.
 حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی روشنفکران غرب زده، بی بصیرتی خواص و کنار گذاشتن علما از سیاست موجب انحراف نهضت مشروطه از عوامل انحراف شدن نهضت مشروطه بیان کرد و افزود: آیت الله نوری در برابر این افراد مطرح کرد اسلام زیر پرچم کفر نمی رود.
 وی با اشاره به اعلام شدن آیت الله نوری در برابر مقابله و ایستادگی با انحراف نهضت مشروطه یادآور شد: آیت الله نوری عمامه خویش را به سمت مردم انداخت و خطاب به آنها بیان کرد عمامه مایه عزت شما است و در حفظ آن تلاش کنید.
 امام جمعه خرم آباد با اشاره به 14 مرداد روز حقوق بشر گفت: حقوق بشر ابزار دست استکبار جهانی است.
 وی با اشاره به این که آمریکا ادعای حقوق بشر می کند و از رژیم صهیونیستی کودک کش حمایت می کند، مایه ننگ است.
 نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که جمهوری اسلامی از ابتدا به دنبال سلاح هسته ای نبوده است بلکه به دنبال دانش هسته ای و فناوری هسته ای بوده است، اظهار داشت: همواره دانش هسته ای خویش را حفظ خواهد کرد.
 


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار