کد خبر: 731185
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
معاون اوقاف و امور خیریه اردبیل خبر داد:
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: اواسط شهریور ماه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم به صورت شهرستانی و استانی در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد علی‌نسب در جلسه هماهنگی برگزاری رقابت‌های قرآنی در اردبیل اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا در مراحل شهرستانی و استانی این مسابقات پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود که مخاطبان می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: ثبت نام از علاقمندان شرکت در مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم، اذان، ابتهال، دعاخوانی و مدیحه انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل یادآور شد: ثبت نام مرحله شهرستانی این دوره مسابقات از 15مرداد ماه آغاز شده و تا 10 شهریورماه 94 ادامه دارد.

علی‌نسب تصریح کرد: این مسابقات در مقطع سنی بالای 18 سال، در دو گروه خواهران و برادران برگزار خواهد شد که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم کشور به نشانی www.s_iqc.ir و یا مراجعه حضوری به ادارات اوقاف سراسر استان و آستان مقدس امامزادگان صالح (ع) و سیدصدرالدین (ع) اردبیل نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی گفت: این دوره از مسابقات از تاریخ 13 شهریور ماه به بعد به تفکیک شهرستان‌ها و در مقاطع مختلف برگزار خواهد شد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر