کد خبر: 734288
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
بر اساس روال هر ساله ، کارنامه صنعت برق خوزستان در سال 1393 که حاوی اطلاعات عملکرد شرکت برق منطقه ای خوزستان در بخش های مختلف و همچنین اطلاعات کاملی از وضعیت تاسیسات شرکت می باشد، توسط گروه آمار و اطلاعات دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات از مجموعه معاونت برنامه ریزی و تحقیقات منتشر گردید.

این کارنامه شامل26 صفحه چاپی همراه با توضیحات، جدول ،نمودار و عکس از فعالیتهای شرکت می باشد که بر روی لوح فشرده نیز منتشر گردیده است.

همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتری از وضعیت صنعت برق خوزستان می توان از گزارش آمار تفضیلی صنعت برق خوزستان که در این لوح فشرده قرار گرفته است، استفاده نمود.

شایان یادآوری است این کارنامه می تواند مورد استفاده مدیران و کارشناسان صنعت برق و همچنین موسسات دولتی، اساتید و دانشجویان دانشگاهها قرار گیرد.

کارنامه صنعت برق خوزستان در سال 1393 شامل ؛ اطلاعات تولید انرژی نیروگاههای خوزستان، اطلاعات بار شبکه برق خوزستان،اطلاعات شبکه انتقال و فوق توزیع صنعت برق خوزستان و پروژه های جدید بهره برداری شده،اطلاعات فروش مستقیم برق به صنایع بزرگ، اطلاعات تبادل و تلفات شبکه برق خوزستان، اطلاعات نیروی انسانی و آموزش در برق منطقه ای خوزستان و همچنین عملکرد قسمتهای مختلف از قبیل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت مصرف ، تحقیقات، خدمات مشترکین، بازار برق، روابط عمومی ، بسیج ، امور بانوان و ورزش است.

با توجه به اینکه متخصصان و پژوهشگران علوم وابسته به صنعت برق برای تحقیق و پژوهش به اطلاعات و آمار صحیح و دقیق اعلام شده از منابع اصلی و مطمئن نیازمند هستند این اطلاعات و آمار بسیار مفید می تواند در بررسی وضعیت صنعت برق خوزستان و برنامه ریزی های آینده مورد استفاده قرار گیرد .

همچنین اطلاعات این کارنامه ازطریق سایت شرکت به آدرس:www.kzrec.co.ir قابل مشاهده می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر