کد خبر: 734894
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:
مدیركل راه و شهرسازی مازندران گفت: در راستای اهداف و برنامه های خود و به منظور گراميداشت هفته دولت ، ۱۷۰ پروژه راه و شهرسازی با هزينه ای بالغ بر هزار و ۱۸۶ ميليارد ریال افتتاح می شود.

حیدر نوروزی گفت: هفته دولت مهمترين مناسبت تقويمی دستگاههای اجرايی و زمان گرامی داشت ياد و خاطره شهيدان رجايی و باهنر و ۱۵ هزار شهيد دولت بوده، لذا اين اداره كل با افتتاح ۱۳۸ پروژه راه روستايی با هزينه ای بالغ بر۴۸۰ ميليارد ريال و همچنين  ۳۲ پروژه در زمينه راهسازی و راهداری با هزينه ای بالغ بر ۷۰۶ ميليارد ريال سهمی در گراميداشت اين هفته دارد.

 مديركل راه و شهرسازی استان به پروژه های افتتاحی در بخش راهسازی اشاره و افزود: بهسازی نور - چمستان،  احداث باند دوم نكا،  نيروگاه و جاده بهشهر به بندراميرآباد،  اجرای دوربرگردان دهك،  اجرای دوربرگردان ساری - خزرآباد،  احداث زيرگذر تنگه لته – سنگتراشان و... و. تنها بخشی از پروژه های افتتاحی اين اداره كل در بخش راهسازی است.

 نوروزی در ادامه به اقدامات اين اداره كل در زمينه حذف نقاط پرحادثه در محورهای استان اشاره و خاطرنشان كرد: خوشبختانه اكثر پروژه های افتتاحی اداره كل در هفته دولت در بخش راهداری مربوط به حذف نقاط پرحادثه در محورهای استان بوده كه از جمله اين پروژه ها می توان به تعريض و ايمن سازی و لكه گيری و روكش آسفالت آمل- چمستان،  آسفالت كمربندی محمودآباد،  روكش آسفالت قائمشهر- بابل اشاره کرد.

 وی در ادامه به اهميت احداث و بهسازی راههای روستايی در استان اشاره کرد و افزود: مازندران به دليل شرايط طبيعی و جغرافيايی و همچنين تعدد روستاها می طلبد كه راههای مناسبی در بخش روستايی داشته، از اين  رو در هفته دولت بهسازی و آسفالت بيش از ۲۸۵كيلومتر محور روستايی استان به بهره برداری رسيده كه از جمله اين محورها می توان به محورهای روستايی سنگده پاچي ميانا (ساری) و علمده (محمودآباد) اشاره کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر