کد خبر: 736423
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
سرمربی تیم شهرداری اردبیل:
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: بازی هفته آینده ما مقابل داماش گیلان یک بازی حساس و دشوار خواهد بود چرا که بازی کردن در زمین چمن مصنوعی گیلان سخت و دشوار است.
محمد علی ربیعی در گفت‌و گو با خبرنگار جوان در اردبیل اظهار کرد: لیگ دسته یک با 20 تیمی شدن به یک لیگ فرسایشی تبدیل شده که باید هر پنج تا شش روز تیم‌ها یک بازی را انجام دهند که این کار، کار ما را بسیار سخت کرده است.

وی به بازی مقابل داماش گیلان اشاره کرد و افزود: بازی در رشت و در زمین چمن مصنوعی بسیار سخت و دشوار است و امیدواریم از بازی مقابل داماش امتیاز لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با بیان اینکه به هیچ‌وجه به رتبه‌های بالای تیم شهرداری در لیگ دسته یک در این چند هفته مغرور نمی‌شویم و قطعا تلاشمان را مضاعف خواهیم کرد تا تیم در طول فصل یک روند رو به جلویی را داشته باشد، گفت: ما نباید از بردهایمان مغرور باشیم و نه از باختمان دلسرد شویم که ممکن است چند هفته متوالی نیز باخت را تجربه کنیم اما آنچه برای ما مهم و اساسی به نظر می‌رسد روند ترویجی و آهسته تیم است که هر هفته نسبت به بازی قبل بهتر و منطقی‌تر حرکت کنیم.

ربیعی با بیان اینکه پخش زنده مسابقات از شبکه سبلان به هیچ‌وجه به ما ربطی ندارد و باشگاه و صدا و سیما به صورت مشترک پیگیر این موضوع هستند، عنوان کرد: بنده تنها بر این نظر هستم که پخش مستقیم بازی‌ها از تلویزیون بر روند حضور تماشاگران تاثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: بنده تنها از مسئولان باشگاه خواسته‌ام که بلیط فروشی را لغو کرده و امکان تماشای رایگان بازی‌ها را برای هموطنانمان فراهم کنند تا ورزشگاه تختی اردبیل درهفته پنجم که در مقابل فجر سپاسی شیراز قرار می‌گیریم پر از تماشاگر باشد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل از دست‌اندرکاران شبکه ورزش خواست تا نسبت به پخش مجدد برنامه 90 لیگ دسته یک همت کنند تا اتفاقات و حوادث بازی‌های لیگ دسته یک به صورت دقیق و هوشمندانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و تماشاگران و مخاطبان در جریان انجام بازی‌ها قرار گیرند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر