کد خبر: 736889
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
مسئول روابط عمومی بسیج :
مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین نقدهای مردمی بسیج را بزرگترین خدمت به دولت ها در ادوار مختلف دانست.

 دکتر اسماعیل احمدی در مراسم افتتاحیه دوره آموزش تکمیلی مسئولین روابط عمومی نواحی و رده های مختلف سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در خرم آباد نقدهای بسیج را نقدهای مردمی و فارغ از هرگونه موضع جناحی و حزبی دانست و گفت: این نقدها که برگرفته از مطالبات مردمی است بزرگترین خدمت به دولت ها در ادوار مختلف بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هدف بسیج کمک به دولت های مختلف بود و این موضوع نیز بارها مطرح شده است افزود: بسیج جز کمک به دولت به فکر تصرف هیچ وزارتخانه ای از دولت نیست چون بسیج خودش گسترده تر از هر وزارتخانه ای است.

مسئول روابط عمومی بسیج در ادامه از بسیج به عنوان بزرگترین رسانه شفاهی دنیا نام برد و گفت: اگر رسانه ها را به چهار طیف رسانه های نوین، رسانه های جمعی، رسانه های گروهی و رسانه های شفاهی تقسیم کنیم بسیج با بهره مندی از 24 میلیون نفر عضو بزرگترین رسانه شفاهی دنیا محسوب می شود.

احمدی با بیان اینکه رسانه انقلاب اسلامی باید با قوت شکل بگیرد تصریح کرد: رسانه ها به جای اینکه صرفا به دنبال طرح مسائل سیاسی باشند باید مسائلی را دنبال کنند که در ابعاد مختلف زندگی مردم تاثیر گذار هستند.

وی به اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و همچنین نیازهای اساسی جامعه ما نام برد و تصریح کرد: رسانه ها نباید نسبت به واردات بی رویه کالا از خارج کشور که می تواند به اقتصاد کشور ضربه وارد ند بی تفاوت باشند.

مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در بخش دیگری از اظهارات خود فتنه گران را در فضای اجتماعی کشور فاقد بدنه اجتماعی دانست و گفت: اینکه در فتنه 88 عده ای ارازل را با تراول اجیر کردند تا در برخی نقاط محدود دست به ایجاد آشوب و بلوا بزنند این به منزله داشتن بدنه اجتماعی نیست.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار