کد خبر: 736982
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل گفت: به احتمال زیاد نمایشگاه سراسری کتاب استان اردبیل آبان ماه برگزار شود که هنوز برگزاری آن قطعی نشده است.

سید ایوب تقواطلب گفت: بعد از پایان نمایشگاه کشاورزی، ‌دام و طیور و صنایع وابسته که تا 13 شهریورماه ادامه دارد ما شاهد برگزاری نمایشگاه خودرو در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خواهیم بود و بعد از آن نمایشگاه پاییزه در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های کشاورزی اشاره کرد و افزود: کشاورزی یکی از مهمترین بخش‌های اقتصاد کشور است و در این بین استان اردبیل با دارا بودن منابع غنی آب و خاک ظرفیت‌های طبیعی، ییلاق‌های دامنه سبلان، دشت‌های وسیع همچون دشت سرسبز مغان، مشگین‌شهر و اردبیل را دارد که آب و هوای مساعد و دامداری‌های صنعتی فعال یکی از مهمترین قطب‌های مستعد کشاورزی و دامداری کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل گفت: توسعه بخش کشاورزی و دامداری رابطه مستقیمی با رفاه ملی دارد و هر اقدامی که در رسیدن به اهداف خودکفایی در تولید و انتقال فناوری‌های پیشرفته به بخش کشاورزی و دامپروری در مسیر افزایش توان تولید با ظرفیت حداکثری انجام می‌شود در افزایش درآمد ملی، ‌توسعه صادرات، ایجاد اشتغال تاثیری مستقیم و مثبت دارد.

تقواطلب یادآور شد: نمایشگاه‌های تخصصی کشاورزی محلی است برای ارائه و توانمندی‌ها، ابداعات و نوآوری‌های این بخش در رقابت با کشورها برای تقویت توان و افزایش ظرفیت بخش کشاورزی و همچنین تامین نیازهای داخلی و صادرات مازاد محصولات از طریق بازاریابی و فروش است.

وی بیان کرد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامیده‌اند نمایشگاه ‌بین‌المللی اردبیل سعی کرده است تا قدمی در این راستا بردارد تا با اجرای بهتر و پررونق چنین نمایشگاه‌های در آبادانی میهن اسلامی سهم خود را به انجام برساند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل ادامه داد: برای نیمه دوم سال نیز تقویم نمایشگاهی ما تهیه شده است به طوری که ما بیش از 15 نمایشگاه را در نیمه دوم سال در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار خواهیم کرد.

تقواطلب یادآور شد: هنوز برای حضور در نمایشگاه‌‌های خارج از کشور برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های قطعی شده در دست نیست و با نهایی شدن آنها در این مورد اعلام نظر خواهیم کرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر