کد خبر: 737393
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
امام جمعه خرم آباد:
امام جمعه خرم آباد با بیان این که با اشاره به قیام مردم در 17 شهریور و قتل عام مردم از سوی رژیم شاهنشاهی گفت: پیام قیام 17 شهریور سرنگونی رژیم شاهنشاهی بود.
بهروج

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد،  در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به 13 شهریور و روز تعاون گفت: از آموزه های دین اسلام مسأله تعاون و همکاری در کار نیک است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تأکید خداوند در آیات قرآن که در انجام کار نیک هماری داشته باشید، افزود: مهم ترین جلوه تعاون در مسأله اقتصاد است.

وی با بیان این که فرد به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد، عنوان داشت: با همکاری یکدیگر و سرمایه گذاری می توان اشتغال ایجاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که آمار بیکاری در لرستان بالا است، اظهار داشت: مسأله تعاون در استان از اهمیت بالایی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: تعاون برای برطرف شدن بیکاری، ایجاد اشتغال، تمرین کار از اهمیت بالای برخوردار است.

بزرگداشت بزرگان دین برای الگوگیری در جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به شهادت شهید قدوسی عنوان داشت: هدف از بیان ویژگی های ایشان الگوگیری در جامعه است.

وی یادآور شد: شهید قدوسی با تأسیس مدرسه علمیه حقانی در تربیت طلاب و توجه به مسائل سیاسی، در زمان طاغوت زحمات فراوانی کشید.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که شهید قدوسی در کنار تحصیل علم و تهذیب نفس، از حوادث روزگار خودغافل نبود، تأکید کرد: ما باید از زندگی بزرگان دین درس بگیریم.   

وی در ادامه بااشاره به سه شنبه 17 شهریور، سالروز قیام 17 شهریور و کشته شدن مردم توسط رژیم شاهنشاهی گفت: ریشه این قیام از 13 شهریور شروع شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که در 13 شهریور 1357، روز عید فطر نماز عید فطر تبدیل به تضاهرات شد، افزود: به دنبال آن در 16 شهریور تضاهرات میلیونی اتفاق افتاد و رژیم شاهنشاهی حکومت نظامی اعلام کرد.

وی با یادآوری به این که مردم بدون توجه به رژیم شاهنشاهی به تضاهرات ادامه دادند، خاطرنشان کرد: رژیم شاهنشاهی با حمایت آمریکا 17 شهریور ماه مردم را قتل عام کردند.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که پیام قیام مردم این بود سرکوب سازش به بن بست رسیده است، تصریح کرد: پیام قیام 17 شهریور سرنگونی رژیم شاهنشاهی بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، نزدیک شدن طلوع انقلاب را پیام دیگر قیام 17 شهریور بیان کرد و یادآور شد: دیری نگذشت که در 22 بهمن انقلاب پیروز شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به 25 ذی القعده، روزی که خداوند زمین را به وجود آورد، افزود: 25 ذی القعده روز عباد، بندگی ات.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان خبرگان گفت: رهبر معظم انقلاب وظیفه همه را مشخص کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که مجلس خبرگان مایه آرامش جامعه است، اظهار داشت: وظیفه خبرگان آرامش بخشیدن به جامعه است.

وی با بیان این که با سخنان رهبر معظم انقلاب وظیفه دولتمردان مشخص شد، عنوان کرد: مسؤولان و دولتمردان مبادا اسیر الفاظ استکبار شوند.

حجت الاسلام والمسلمین با بیان این که دولتمردان باید جواب یاوه گویی غرب را بدهند، افزود: اگر در این راستا موضع گیری نشود حرف آنان تثبیت می شود.

امام جمعه خرم آباد بررسی برجام را از دیگر وظایف مجلس بیان کرد و گفت: مجلس دچار آزمایش سختی شده است و باید تلاش کند، همچون گروه مذاکره کننده اعتماد را به خود جلب کند.

وی تصریح کرد: امروز مجلس با بررسی برجام در جلب اعتماد مردم و رهبر معظم انقلاب نقش بسزایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که برداشتن تحریم هدف مذاکرات بود، عنوان کرد: تا زمانی آمریکا لغو تحریم ها را عملی نکند، محورهای مذاکرات به نتیجه نمی رسد.

وی با اشاره به هدف آمریکا در نفوذ به ایران اظهار داشت: مردم ایران نسبت به مداخله آمریکا و نفوذ ایستادگی می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار