کد خبر: 741020
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
سخنگوی شورای شهر اردبیل:
سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: حکم تخریب پل پیرعبدالملک اردبیل صحت ندارد و چنین موردی در شورای شهر طرح و بررسی نشده است.

ولی نعمتی در اولین نشست مطبوعاتی در قامت سخنگویی شورای شهر اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنده افتخار می‌کنم که امروز در مدیریتی قرار دارم که به عنوان سخنگوی شورای شهر در خدمت اصحاب رسانه و خبرنگاران باشم چرا که این مسئولیت سنگین را باور داشته و به سختی کار خبرنگاران و مطبوعات نیز واقف هستم.

وی افزود: خبرنگاران ما در سخت‌ترین و حساس‌ترین شرایط سعی می‌کنند تا کار با ارزش و همراه با استرس‌زای خود را با کیفیت انجام دهند و در انعکاس اخبار و رویدادها تلاش جدی‌تری را داشته باشند.

سخنگوی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه هیچ هراسی از نقدها و انتقادات نداشته و معتقدم نقد سالم اسباب پویایی بیشتر است، ‌گفت: قطعا بدون نقد و انتقاد سازنده عیب‌ها و نقص‌ها برطرف نمی‌شود ولی امیدواریم پایه و اساس این نقدها و انتقادها انصاف، عدالت و منطق باشد چرا که کار جزیی، تخریب محسوب می‌شود.

نعمتی از اصحاب رسانه به عنوان آیینه تمام نمای انعکاس کاستی، ضعف‌ها و عیوب یاد کرد و ادامه داد: شرط عقل و انصاف است که ما از این نقدها و بیان مطالب به شکل واقع‌بینانه استقبال کنیم و سعی‌مان بر حل مشکلات باشد.

هیچ پروژه‌ای برای افتتاح در هفته دفاع مقدس نداریم

وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس هیچ پروژه‌ای را برای افتتاح ندارد، بیان کرد: به دلیل تغییرات مدیریتی در شهرداری اردبیل و از دست رفتن فصل کاری ما پروژه‌ها را به موقع به سرانجام نرساندیم ولی اجرای برخی از پروژه‌ها با سرعت دنبال می‌شود.

سخنگوی شورای شهر اردبیل یادآورشد: در برطرف شدن گره‌های کور ترافیکی خیابان 45 متری عطایی در حال احداث است که به زودی با انجام مراحل نهایی و آسفالت‌ریزی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

نعمتی تصریح کرد: عملیاتی شدن این پروژه گره کور ترافیکی را باز خواهد کرد و زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا مسیرها و خیابان‌های اطراف شورابیل اردبیل از ترافیک روان‌تر برخوردار شوند.

وی ساماندهی میدان وحدت و اجرای کندروها و اصلاح هندسی جلوی آرازعلی اردبیل را بیان کرد و ادامه داد: در دو ماه اخیر شهردار جدید اردبیل تمام سعی‌‌اش را در بازگشایی معابر و کوچه‌ها انجام داده به طوری که 80 درصد بازگشایی مسیرهای اطراف امامزاده سید صدرالدین اردبیل به انجام رسیده است.

عضو شورای شهر اردبیل یادآؤر شد: در هسته مرکزی شهر نیز شهردار جدید اردبیل بازگشایی مسیرهایی همچون خیابان قاجاریه و سه راهی تقاطع نیار و یعقوبیه را آغاز کرده تا با این امر بار ترافیکی محدوده شهر نیز برطرف شود.

نعمتی با بیان اینکه شهرداری تنها با تکیه بر جیب مردم نمی‌تواند برای خود درآمدی کسب کند، عنوان کرد: فکر معقولی نیست که ما بدون تکیه بر منابع پایدار همه ساله تعرفه‌های عوارض را افزایش دهیم تا از جیب مردم درآمد شهرداری به دست آید در حالی که می‌توانیم به درآمد پایدار و منابع قابل اعتماد خودمان را مجهز کرده و پروژه‌ها را اجرایی کنیم.

وی گفت: در همین راستا شهرداری و شورای شهر به انعقاد تفاهمنامه‌ای با بانک شهر اقدام کرده تا با افزایش درآمد این بانک تا 40 میلیارد تومان زمینه فعالیت‌های عمرانی فراهم آمده و شرکت سرمایه‌گذاری وابسته به بانک شهر بتواند در اجرای پروژه‌ها موفق عمل کند.

عضو شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود بیان کرد: این امر تا 60 درصد مشکلات مالی شهرداری را در اجرای برخی از پروژه‌ها برطرف کرده و زمینه توانمندسازی شهرداری را در به انجام رساندن پروژه‌ها فراهم خواهد آورد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر