کد خبر: 745365
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
شعار هفته ملی کودک:
سهیلا شیخی در جنگ شادی کودکان با عنوان دنیا با لبخند کودکان زیباست، ضمن تبریک هفته ملی کودک اظهار کرد: دنیا با لبخند کودک زیباست شعار هفته ملی کودک در سال‌جاری است.

وی هدف از برگزاری مراسم‌های هفته ملی کودک را بیشتر دیده‌شدن کودکان دانست و اضافه کرد: برای تحقق این هدف می‌توان به اجرای برنامه‌های متنوع در راستای شادکردن کودکان پرداخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با اشاره به اینکه هر ساله از 15 تا 21 مهر ماه با نام هفته کودک نام‌گذاری شده است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها موظف به داشتن برنامه‌های متنوع متناسب با این روز هستند.

شیخی به برگزاری برنامه‌های متناسب با هفته کودک در سراسر کشور توسط ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی اشاره کرد و ادامه داد: مسئولیت دبیرخانه برگزاری این برنامه‌ها به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سپرده شده است.

وی با اشاره به برگزاری جنگ شادی در سنندج با همکاری ارگان‌هایی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت، صدا و سیما، شهرداری و بهزیستی، ابراز امیذواری کرد: بتوانیم در این هفته با برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع، شادی را برای کودکان ایجاد کنیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اجرای برنامه‌های نمایشی موزیکال، کنسرت موسیقی را از جمله برنامه‌های گرامی داشت هفته ملی کودک عنوان و بیان کرد: اجرای نمایش موزیکال در تمامی شهرستان‌های کردستان برگزار می‌شود.

شیخی کودکان را مهم‌ترین دارایی و سرمایه هر کشوری خواند و گفت: تربیت و پرورش کودکان می‌تواند تامین‌کننده آینده باشد و آینده ما در گرو تربیت آنهاست.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پرورش و تربیت فرزندان را تربیت و پرورش جامعه دانستند، افزود: برای تحقق بخشیدن به فرمایش مقام معظم رهبری باید تربیت فرزندان را در رأس برنامه‌ها قرار داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ایجاد خلل در کشورمان و به راه‌انداختن جنگ نرم اضافه کرد: در خنثی‌سازی این توطئه‌ها باید برای آینده برنامه‌ریزی داشته باشیم.

شیخی با تاکید بر اینکه امروز به مسائل مربوط به کودکان در تمامی کشورها توجه بیشتری می‌شود، گفت: در جهان برای توجه کردن به مسائل مربوط به کودکان هزینه‌های زیادی می‌شود که باید در کشورمان نیز به این مهم توجه شود.

وی کار با کودکان را کاری جامعه‌ساز دانست که وظیفه تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی است و خاطرنشان کرد: حمایت و توجه به کودکان و نوجوانان می‌تواند فرصتی برای تعامل بین دستگاه‌ها و ارتباط بین بخش‌ها باشد.

در ادامه مراسم جنگ شادی کودکان و نوجوانان در شهرستان سنندج گروه‌های نمایشی به اجرای برنامه پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر