کد خبر: 751211
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
مدیر امور بیمارستانها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد:
مدیر امور بیمارستانها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان قائم(عج) مشهد (عج) مجهزترین و پرمراجعه ترین مرکز تشخیص و درمان بیماریهای مغز و اعصاب در شمال شرق کشور به شمار می رود.
علیرضا واحدیان
دکتر حسین طالبی در جمع خبرنگاران افزود: سالانه هشت هزار بیمار به بخش مغز و اعصاب بیمارستان قائم مراجعه می کنند که 70 درصد از بیماران بستری در بخشهای مربوطه دچار سکته مغزی شده اند.
وی ادامه داد: این بیمارستان 18 تخت آی.سی.یو برای درمان بیماران سکته مغزی و بیماریهای مغز و اعصاب دارد.
او با اشاره به طرح توسعه در حوزه مغز و اعصاب بیمارستان قائم (عج) نیز گفت: به زودی 42 تخت جدید آی.سی.یو از طریق اعتبارات وزارت بهداشت برای ارتقای خدمات رسانی به بیماران مغز و اعصاب در این بیمارستان راه اندازی می شود.
عضو هیات علمی گروه طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در همین چارچوب 36 تخت پشتیبان برای بیماران مغز و اعصاب با هدف ساماندهی بیمارانی که در سالنهای بیمارستان از سرناچاری بستری هستند تا پایان آذر ماه آتی راه اندازی می شود.
وی هزینه راه اندازی تختهای پشتیبان در بیمارستان قائم مشهد را 10 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی در ادامه گفت: با راه اندازی بخشهای آی.سی.یو در بیمارستانهای شهرهای قوچان، کاشمر و تایباد در سالهای اخیر بار مراجعات بیماران به بیمارستان قائم در مشهد کاهش یافته است.
بیمارستان قائم(عج) مشهد با حدود هزار تخت بستری هم اکنون یکی از دو بیمارستان بزرگ آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به شمار می رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار