کد خبر: 779045
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: بعداز ظهر روز سه شنبه بیست و چهارم فروردین سالجاری، جوانی 20 ساله به نام "محمد سلیمانی" که دارای سابقه ناراحتی‌ روحی- روانی بود ، به دلیل مشکلات خانوادگی خود را به دار آویخت.

بعداز ظهر روز سه‌شنبه 24 فروردین ماه بود که جمعیت زیادی در محدوده فلکه شهدای اصفهان تجمع کرده بودند؛ ترافیک شدید در خیابان به وجود آمده بود و حضور خودروی های پلیس و آمبولانس به چشم می‌خورد؛ همهمه زیادی در بین مردم بود که ممکن است چه اتفاقی افتاده باشد؟
سرهنگ ستار خسروی، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان، لحظه‌ای پس از کشف جسد قربانی، در پاسخ به تماس تلفنی خبرنگار ما اعلام کرد که جسد متعلق به پسر 20 ساله ای به نام محمد سلیمانی است که مدتی پیش هم به دلیل مشکلات روحی و روانی سابقه خودکشی با مصرف قرص را داشته است.
خسروی افزود: این جوان که سرباز وظیفه بود، در روزهای اخیر از خدمت سربازی متواری شد و مورد شماتت خانواده خود قرار گرفت، به همین دلیل پدر خود را تهدید کرد که چنانچه او را مجبور به بازگشت به سربازی کنند، خود را خواهد کُشت.
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: محمد در روز حادثه، به مغازه مانتوفروشی پدرش واقع در فلکه شهدا رفت و در طبقه دوم مغازه، با کمربند، خود را حلق‌آویز کرد و جانش را از دست داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر