کد خبر: 808308
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
رئیس اتحادیه صنف گوشت سفید فروش شهر اصفهان:
رئیس اتحادیه صنف گوشت سفید فروش شهر اصفهان تاکید کرد: تخته‌های واحدهای صنفی که روی آن مرغ قطعه بندی می‌شود، مملو از ویروس، باکتری و آلودگی است که جمع آوری این تخته‌ها از سطح واحد های صنفی فروش مرغ الزامی است.

اصغر احسان مهر در نشست خبری خود که با محوریت بررسی وضعیت نظارت ، قطعه بندی و توزیع فرآورده های گوشت سفید استان اصفهان برگزار شد، با اشاره به اینکه قطعه‌بندی مرغ به صورت مکانیزه در کشتارگاه‌های اصفهان از پنج سال گذشته آغاز شده است، بیان داشت: این در حالی است که همچنان بسیاری از مردم نسبت به خرید قطعه‌بندی‌های مکانیزه استقبال خوبی نداشته و نسبت به خرید مرغ قطعه‌ شده در مغازه‌ها و روی تخته‌های غیر استاندارد و غیر بهداشتی اقدام می‌کنند.

وی هشدار داد تخته‌های واحدهای صنفی که روی آن مرغ قطعه بندی می‌شود، مملو از ویروس، باکتری و آلودگی است که جمع آوری این تخته‌ها از سطح واحد های صنفی فروش مرغ الزامی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خط دوم کشتارگاه‌های اصفهان برای قطعه بندی مرغ آماده است، گفت: این نوع مرغ‌ها دارای شناسنامه خاص بوده و تاریخ تولید و انقضا دارد.

رئیس اتحادیه صنف گوشت سفید فروش شهر اصفهان به انتشار فیلمی در شبکه‌های مجازی اشاره کرد که مرغ‌های انبار شده در کنار سرویس بهداشتی را نشان می‌دهد و در این باره گفت: انتشار این فیلم باعث شد تا مردم نسبت به اتحادیه‌ها و توزیع کنندگان مرغ بدبین شوند و این در حالی است که بدترین فروشگاه‌های مرغ استان اصفهان استانداردی بالاتر از بهترین فروشگاه‌های مرغ در دیگر استان‌ها دارد.

وی تاکید کرد: باید توجه داشت که فیلم منتشر شده مربوط به استان تهران بوده و با خاطیان نیز برخورد جدی صورت گرفته است.

احسان مهر در بخش دیگری از این نشست خبری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵۰ پرنده فروشی در سطح شهر اصفهان فعالیت می کنند، تصریح کرد: متأسفانه باید اذعان داشت که این پرنده فروشی‌ها آواره هستندو امیدواریم بهداشت محیط استان اصفهان و شهرداری اصفهان نسبت به ساماندهی پرنده فروشان اهتمام ورزند.

رئیس اتحادیه صنف گوشت سفید فروش شهر اصفهان همچنین اظهار کرد: 370 واحد صنفی پروانه دار در اتحادیه ثبت شده که از این تعداد رسیدگی به 530 پروانه در دست اقدام می باشد و 150 پروانه مربوط به واحدهای پرنده فروشی است که باید به این واحدها جایگاهی اعطا شود، اما متأسفانه تاکنون اقدامی انجام نشده و پرنده فروشی‌ها در شهر اصفهان سرگردان هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر