کد خبر: 809460
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
شهردار خرم آباد:
شهردار خرم آباد گفت: یک هزار تن آسفالت برای بهسازی آسفالت سطح شهر خرم آباد و همچنین حذف معابر خاکی این شهر اختصاص یافت.
بهروج

به گزارش جوان از خرم آباد، یحیی عیدی بیرانوند در جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد، افزود: مرحله اول دومین نهضت آسفالت در شهر خرم آباد با 35 هزار تن آسفالت برای آسفالت تمام معابر خاکی این شهر از هفته آینده آغاز می شود.

وی اظهار کرد: در قالب نهضت آسفالت سال آینده نیز بهسازی و ترمیم آسفالت شهر خرم آباد انجام می شود.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه بسیاری از ارگان ها وظایف خود در قبال شهر انجام نمی دهند و با این حال ضرورت دارد که شورای شهر در راستای رفع این معظل وارد عمل شود، گفت: یکی از مشکلات معابر سطح شهر خرم آباد پوسیدگی لوله های آب است به همین دلیل پس از هر بار آسفالت معابر شاهدیم که این لوله ها دچار ترکیدگی شده و برای بازسازی آنها آسفالت را تخریب می کنند.

وی اضافه کرد: زمینه تفاهمی فراهم شده که شهر خرم آباد با استفاده از ظرفیت متخصصین هلندی فعال در شرکت کشت و صنعت لرستان که در حال احداث گلخانه در این شرکت هستند به پایلوت تولید گل و گیاه در غرب کشور تبدیل شود.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه سال چهارم فعالیت شورای شهر خرم آباد یک سال طلایی است، گفت: مدیریت شهری در این دوره با توجه به اجرای طرح های عمرانی 50 و 60 هکتاری دست به ریسک های بزرگی زده البته می توانستیم صرفا برای ارائه عملکرد به مردم نسبت به اجرای طرح های کوتاه مدت اقدام کنیم.

عیدی بیرانوند انتخاب هیات رئیسه جدید شورای شهر خرم آباد در موعد مقرر را نشانه همدلی و مودت بین اعضای شورا دانست و اظهار کرد: شهرداری در مسیر کاری درستی قرار گرفته البته این به معنای جلب رضایت مندی شهروندان به طور کامل نیست.

بیژن حسین پور رئیس شورای شهر خرم آباد نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه در سال آخر فعالیت شوراهای اسلامی شهر در دوره چهارم هستیم این قول را به مردم می دهیم که تا آخرین روز کاری از انجام وظایف خود کوتاهی نکنیم.

وی بر ضرورت اجرای کیفی پروژه های عمران شهری، توسعه فضای سبز و اجرای پروژه های عمران شهری در محلات مختلف، حفظ و حراست از مبلمان شهری به عنوان اموال عمومی، لکه گیری آسفالت معابر، شستشوی سطل های زباله و معابر عمومی سطح شهر و تلاش در راستای تکمیل پروژه های عمرانی توسط شهرداری خرم آباد تاکید کرد.

حسین پور بیان کرد: یکی از وظایف مدیریت شهری این است که با فرهنگ سازی زمینه برای حرکت از شهرنشینی به سمت شهروندی را در شهر خرم آباد فراهم کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار