کد خبر: 814173
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس:
مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس گفت: بررسی و شناسایی تحلیل‌ها و بررسی‌های دشمن در فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای ضروری است.
عزیزالله قهرمانی

به گزارش جوان آنلاین از شیراز، سید تقی سهرابی در آئین بیعت با شهدای گمنام ویژه اصحاب رسانه در تپه نورالشهدا شیراز در سخنانی اظهار داشت: شبکه بی‌بی‌سی علاوه‌بر پخش اخبار با پخش سریال‌ها در صدد تخریب فرهنگ، ارزش‌ها و باورهای دینی جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: باید برای مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای و فضاهای مجازی با ساخت برنامه‌های فاخر به‌عنوان پادزهر از سوی برنامه‌سازان گام برداشت تا زمینه نفوذ این‌گونه شبکه‌ها در فضای معنوی ایران اسلامی از میان برده شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس تصریح کرد: شبکه من‌وتو نیز با پخش برنامه‌های ضدفرهنگی درصدد ترویج بی‌غیرتی و تغییر سبک زندگی در ایران اسلامی است و در این زمینه باید فضا برای مقابله با چنین برنامه‌هایی در کشور آماده و مهیا شود.

سهرابی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای فکر کردن نسبت به خود و جامعه اسلامی است، افزود: در شرایطی که ایران اسلامی با بمباران و هجمه‌های فرهنگی غرب روبه‌رو است، باید با تأسی و پیروی از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی برطرف  شود.

رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس نیز در این آئین در سخنانی اظهار داشت: دیدار از قبور شهدای گمنام از سوی رسانه‌‌های مکتوب، شنیداری و دیداری نشان از توجه اصحاب رسانه به رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار جواد قناعتی خاطرنشان کرد: فروتنی، ایستادگی در برابر کافران و جهاد درراه خدا از مهم‌ترین خصوصیت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده است و در شرایط کنونی نیز باید آنان را الگو و راهنمای عمل  قرار داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر