کد خبر: 814797
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
مطهری:
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه نمی‌توان عفاف و حجاب را بالاجبار به مردم تحمیل کرد، گفت: حجاب باید اختیاری باشد.

به گزارش جوان آنلاین از قزوین، علی مطهری در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که در حاشیه آیین گشایش تشکل اسلامی فرهنگ و سیاست در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی استان قزوین برگزار شد در پاسخ به سؤالات دانشجویان مبنی بر اهمیت عفاف و حجاب اظهار داشت: نمی‌توان عفاف و حجاب را بالاجبار به مردم تحمیل کرد و باید با اختیار باشد.

وی افزود: رعایت عفاف و حجاب به بانوان بیشتر توصیه شده است زیرا این قشر حساسیت بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال دیگر دانشجوی دانشگاه امام خمینی استان قزوین مبنی بر ممنوع‌التصویر بودن رئیس دولت اصلاحات ادامه داد: چنین اقدامی بر خلاف قانون اساسی است و شورای امنیت ملی اجازه چنین امری را ندارد و امیدوارم این موضوع سریع حل شده و به معضل تبدیل نشود.

مطهری در ادامه به اظهار نظر در خصوص برگزاری کنسرت‌ها پرداخت و بیان کرد: نسبت به اقدام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص عدم برگزاری کنسرت در یکی از استان‌های کشور مخالفت کرده‌ام چراکه معتقد هستم برگزار نکردن کنسرت‌ها امری غیرمنطقی است و نباید مردم را ازحقوق خود محروم کرد.

وی در پاسخ به سؤال دانشجویان مبنی بر ارائه نظر در خصوص تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها عنوان کرد: وضعیت دانشگاه‌ها در حال حاضر به لحاظ تفکیک جنسیتی چندان اسف‌بار نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یک ضرورت برای قراردادهای نفتی بود که قراردادهای نفتی همچون سایر طرح‌ها به مجلس شورای اسلامی ارائه و ایرادهای آن در حال حاضر رفع شده است و به امضای رئیس مجلس شورای اسلامی رسیده که البته در حال حاضر هیچ قرارداد نفتی اجرا نشده است.

مطهری در خصوص قرارداد FATF بیان کرد: بیشتر قراردادهای این معاهده در قانون اساسی وجود دارد و به نظر می‌رسد اجرای آن مشکلی را در کشور ایجاد نمی‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها