کد خبر: 815637
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم فضاهای تبلیغاتی این شهر در اختیار هیأت‌های مذهبی قرار گرفت.

به گزارش جوان آنلاین از قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم کمک به هیأت‌های مذهبی و مساجد یک رویه ثابتی است که هر ساله در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

وی بیان کرد: در ایام ماه محرم سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین اقدامات مختلفی از جمله فضاسازی شهری، در اختیار قرار دادن مکان‌های تبلیغاتی به هیأت‌های مذهبی برای تبلیغ مراسم‌های مذهبی و اهدای کمک‌ها و مساعدت‌های مالی به این هیأت‌ها انجام می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: بنرها و فیکسچرهای سطح شهر قزوین به مناسبت ایام محرم، در اختیار هیأت‌های مذهبی به صورت رایگان قرار گرفته تا در این ایام تبلیغات مراسم‌های خود را انجام دهند.

فصیحی‌رامندی با اشاره به اینکه در ایام ماه محرم ریسه‌ها و پرچم‌های مشکی در سطح شهر قزوین نصب شده است، افزود: تحقق این مهم فضای شهر قزوین را متناسب با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) کرده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه باید در ایام محرم فلسفه و هدف قیام عاشورا به مردم تبیین شود، تصریح کرد: تمام مسؤولان، مبلغان و مداحان وظیفه دارند در این زمینه تلاش کنند تا قشرهای مختلف مردم بیشتر با اهداف این قیام آشنا شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: همچنین باید در مراسم‌های مذهبی اهمیت موضوعاتی همچون امر به معروف و نهی از منکر، نظافت شهری و فرهنگ حقوق شهروندی به مردم تبیین شده تا بیشتر مشکلات شهری برطرف شود.

به گزارش فارس در ادامه این جلسه لایحه تشویق فرزندان ممتاز کارکنان شهرداری قزوین مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به منظور ارتقای انگیزه دانش‌آموزان و دانشجویان، با افزایش حداکثری 10 درصدی مبلغ آن در سال جاری نسبت به سال گذشته موافقت کردند.

فصیحی‌رامندی بیان کرد: افزایش انگیزه تحصیلی فرزندان کارکنان شهرداری قزوین از اهمیت بسزایی برخوردار است و موجب ارتقای روحیه تحصیلی آن‌ها می‌شود.

وی به مشکلات سد معبر در سطح شهر قزوین اشاره کرد و گفت: برای رفع این مشکل جلسه‌ای بین مسؤولان مربوطه برگزار می‌شود تا ضمن بررسی ابعاد مختلف به وجود آمدن سد معبر، راهکارهایی برای برطرف کردن آن اتخاذ شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر