کد خبر: 823485
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد
معاون فني شركت شهرک‌های صنعتي فارس از بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شهرك صنعتي خرمبيد در دهه فجر امسال خبر داد.
عزیزالله قهرمانی

به گزارش جوان آنلاین از خرمبید، سيد مصطفي هاشمي در بازديد معاون فني سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتي ايران از طرح بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شهرك صنعتي این شهر با اشاره به پيشرفت 92 درصدي عمليات اجرايي آن اظهار داشت: با بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه، روزانه بیش از 150 مترمکعب ظرفیت تصفیه پساب صنعتی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درحال‌حاضر در شهرک صنعتی خرمبيد 106 واحد سنگ‌بری و فراوري در مرحله فعالیت است گفت: با توجه به وجود این واحدها و نیز ساخت واحدهای صنعتی جدید، ایجاد این طرح در دستور کار قرار گرفت.

معاون فني  شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بابیان اینکه این طرح بااعتباری افزون‌بر 12 میلیارد ریال در حال اجراست، اضافه کرد: اعتبارات این طرح از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تأمین و پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح شامل سازه بتني خط انتقال و ایستگاه پمپاژ است و پساب ورودی پس از انجام مراحل تصفیه و رفع آلایندگی، برای آبیاری فضای سبز استفاده خواهد شد. 

هاشمي اجرای این طرح را در راستای سیاست‌های این شرکت در زمینه توجه به مسائل زیست‌محیطی بیان و تصریح کرد: معتقدیم توسعه صنعت بدون در نظر گرفتن الزامات زیست‌محیطی توسعه پایدار نخواهد بود.

معاون فني سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتي ايران نيز بر تسريع در عمليات اجرايي اين طرح تأکید كرد.

، شهرک صنعتی سنگ خرمبيد با مساحت 148 هکتار دارای امکانات زیربنایی شامل آب  و برق و تلفن بوده و هم‌اکنون حدود 205 قرارداد با سرمایه‌گذاران در آن منعقد شده است.

در اين شهرك صنعتي 106 واحد در مرحله بهره‌برداری  است كه با اشتغال یک‌هزار و 219 نفر یکی از مهم‌ترین قطب‌های تأمین سنگ تزئینی و نمای کشور محسوب می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر